دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشخصات گوشی ارزان‌قیمت شیائومی مشخص شد

مشخصات گوشی ارزان‌قیمت شیائومی مشخص شد
برخی از خرده‌فروشی‌های موبایل اطلاعات گوشی ارزان‌قیمت بعدی شیائومی یعنی «ردمی آ ۳» (Redmi A ۳) را منتشر کردند.
کد خبر : 895244

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از گیزموچاینا، به‌زودی قرار است گوشی ارزان‌قیمت شرکت شیائومی با نام «ردمی آ ۳» (Redmi A ۳) وارد بازار شود و به‌تازگی برخی از خرده‌فروشی‌ها اطلاعاتی از این گوشی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد در قاب پشتی این گوشی از یک شیشه محکم استفاده شده و دوربین‌ها در یک محفظه دایره‌ای شکل قرار خواهد گرفت.

صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی نیز از نوع «ال سی دی» (LCD) بوده و ابعاد آن ۶.۷۱ با وضوح HD+ خواهد بود. اما بخش مهم این گوشی پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است.

دوربین عقب استفاده شده در این گوشی احتمالا ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود و دوربین سلفی استفاده شده در آن نیز کیفیتی ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی قرار است در دسته بندی گوشی‌های اقتصادی قرار بگیرد و انتظار زیادی از آن نمی‌رود بنابراین باید شاهد استفاده از یک پردازنده مدیاتک به همراه حافظه رم ۴ گیگابایتی باشیم. در کنار این پردازنده باید شاهد استفاده از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در این گوشی باشیم که با درگاه کارت حافظه امکان افزایش هم خواهد داشت.  

گوشی ردمی آ ۳ احتمالا از نسخه سبک اندروید ۱۳ استفاده خواهد کرد و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ ۱۰ واتی نیز تامین نیروی این دستگاه را برعهده خواهد داشت. هنوز تاریخ دقیق زمان عرضه این گوشی مشخص نیست، اما انتظار می‌رود تا چند ماه آینده وارد بازار جهانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته