دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

باتری اس ۲۴ سامسونگ ضعیف‌تر از آیفون ۱۵ عمل می‌کند

باتری اس ۲۴ سامسونگ ضعیف‌تر از آیفون ۱۵ عمل می‌کند
آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهد باتری آیفون ۱۵ عملکرد بسیار بهتری نسبت به اس ۲۴ در استفاده روزمره دارد.
کد خبر : 894020

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، حدود دو هفته پیش شرکت سامسونگ به طور رسمی از خانواده اس ۲۴ رونمایی کرد و به تازگی اطلاعاتی درباره باتری استفاده شده در مدل پایه این خانواده در فضای مجازی منتشر شده است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد یکی از بهبود‌هایی که شرکت سامسونگ در اس ۲۴ نسبت به اس ۲۳ ایجاده کرده است؛ به باتری این گوشی مربوط می‌شود.

در تست‌های انجام شده از این گوشی مشخص شده که اس ۲۴ توانایی ۹ ساعت و ۴۶ دقیقه وب‌گردی، ۱۷ ساعت و ۴۶ دقیقه تماشای ویدئو، ۷ ساعت و ۳۴ دقیقه بازی، ۲۳ ساعت و ۲۶ دقیقه مکالمه و ۱۲ ساعت و ۷ دقیقه کاربری روزمره را دارد که عدد بسیار خوبی برای آن گوشی به شمار می‌رود. از طرفی هم نباید فراموش کرد که تراشه استفاده شده در این گوشی اگزینوس ۲۴۰۰ بوده که تا حد بسیار زیادی بهینه سازی شده و با توجه به پردازشی که انجام می‌دهد، متعادل‌ترین مصرف باتری را دارد.

اگر بخواهیم گوشی گلکسی اس ۲۴ را با عضو معمولی پرچمداران آیفون یعنی آیفون ۱۵ مقایسه کنیم، آیفون ۱۵ توانایی ۱۲ ساعت و ۳۴ دقیقه وب‌گردی، ۱۸ ساعت و ۳۴ دقیقه تماشای ویدئو، ۸ ساعت و ۱۴ دقیقه بازی، ۱۸ ساعت و ۴۶ دقیقه مکالمه و ۱۳ ساعت و ۲۰ دقیقه کاربری روزمره را دارد که در مقایسه با اس ۲۴ رقمی بسیار بالاتر است.

با این حال برای مشخص شدن اطلاعات بیشتر و همچنین تست عملکرد در مصرف عادی توسط کاربران باید منتظر عرضه جهانی اس ۲۴ باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته