دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پوشش ضد انعکاس اس۲۴ اولترا از آیفون ۱۵ قوی‌تر است

پوشش ضد انعکاس اس۲۴ اولترا از آیفون ۱۵ قوی‌تر است
مقایسه‌های انجام شده از پوشش ضدانعکاسی نصب شده روی اس ۲۴ اولترا خبر از عملکرد بسیار بهتر این پوشش نسبت به نمونه نصب شده روی آیفون ۱۵ پرومکس می‌دهد.
کد خبر : 892419

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس۲۴ اولترا این روز‌ها به سرخط اخبار تبدیل شده و به صورت مداوم اخباری از مقایسه این گوشی با آیفون ۱۵ پرومکس در فضای مجازی منتشر می‌شود. یکی از ویژگی‌های گوشی اس۲۴ اولترا استفاده از پوشش ضد انعکاسی در نمایشگر آن است که پیش از این شاهد استفاده از آن در گوشی آیفون ۱۵ پرومکس بودیم.

آخرین مقایسه انجام شده از گوشی اس۲۴ اولترا نشان می‌دهد نمایشگر ضد انعکاسی این گوشی کاملا بدون انعکاس بوده و عملا هیچ نوری از آن منعکس نمی‌شود. قدرت ضد انعکاسی اس۲۴ اولترا تا حدی زیاد است که حتی رقیب این گوشی یعنی آیفون ۱۵ پرومکس را هم شکست می‌دهد.

این ویژگی زمانی بیشتر به چشم می‌خورد که قابلیت «نمایشگر همیشه روشن» (Always On Display) در هر دو گوشی روشن باشد و به این ترتیب می‌توان دید که اس۲۴ اولترا عملکرد بسیار بهتری از آیفون ۱۵ پرومکس دارد.

سامسونگ قابلیت ضد انعکاسی را فقط در بالارده‌ترین گوشی خود عین اس۲۴ اولترا قرار داده است و خبری از وجود این قابلیت در مدل‌های پایه اس۲۴ نیست. از طرفی هم باید گفت قرار دادن این محافظ در نمایشگر مدل‌های پایه سامسونگ، علاوه بر افزایش بسیار زیاد هزینه و قیمت موبایل باعث کاهش فروش اس۲۴ اولترا می‌شد و به همین دلیل سامسونگ از ارائه آن در مدل‌های پایه خود منصرف شد.

با این حال مدل اولترا سری اس۲۴ در حال حاضر در بازار موجود است و از ۱۱ بهمن ماه نیز مدل‌های پایه این سری وارد بازار خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته