دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیائی در جریان سفر به استان لرستان مطرح کرد؛

بازمهندسی خطوط پستی لازمه ارتقای کیفیت خدمت رسانی

بازمهندسی خطوط پستی لازمه ارتقای کیفیت خدمت رسانی
محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست بازمهندسی و طراحی خطوط جدید پستی را از ارکان ارتقای سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مردم خواند.
کد خبر : 889422

به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان سفر به استان لرستان از بخش‌های مختلف ستادی و اجرایی اداره کل پست این استان به منظور بررسی فرایند‌های پستی بازدید و با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه با حضور درنشست شورای اداری پست استان هدف از سفر به استان‌ها را شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه خواند و افزود: شناسایی وضعیت موجود، آسیب شناسی و رفع چالش‌ها در راستای اجرای سیاست کلان شبکه پستی از دیگر اهداف این سفر هاست.

معاون وزیر ارتباطات به بازسازی و تجهیز مرکز تجزیه و مبادلات پست استان لرستان به دستگاه سورتینگ هوشمند مرسولات در راستای ارائه خدمات بهینه اشاره کرد و گفت: مولد سازی بهترین فرصت برای ادارات پست استان هاست تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود درجهت کاهش هزینه‌ها و ارتقای خدمات گام بردارند.

وی به بازمهندسی خطوط مبادله پستی اشاره کرد و گفت: با طراحی خطوط جدید و ساماندهی وضعیت موجود در ارتقای سرعت و کیفیت ارسال مرسولات و در نتیجه افزایش رضایتمندی هموطنان اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

راه‌اندازی باجه‌های سیار پستی در مناطق محروم و کم برخوردار، تاکید بر اجرای صحیح ساختار جدید سازمانی از دیگر موارد مطرح شده لیائی در این نشست بود.

دیدار با خانواده شهید محمد رضا شهبازی از شهدای منتسب شرکت ملی پست و اهدای شاخه‌ی گل به کارکنان بانو شاغل در پست استان لرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل به لرستان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب