افزایش همکاری بخش خصوصی بسترساز توسعه خدمات پستی است
به گزارش گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت حفظ و توسعه بازارهای موجود و جذب بازارهای جدید، از مدیران مناطق خواست با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری و همکاری با بخش خصوصی، این مهم را در دستور کار خود قرار داده و در تحقق اهداف شرکت گام بردارند.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست افزایش درصد توزیع موفق مرسولات پستی را از مهمترین عوامل ارتقای رضایتمندی مشتریان و در نتیجه رشد و توسعه بازار و کسب وکار شبکه پستی دانست.
وی با اشاره به اینکه پست یک بنگاه اقتصادی است که براساس هزینه و درآمد اداره میشود، افزود: «توسعه بازار و افزایش ترافیک و درآمد، تاثیر به سزایی در ارتقا سطح معیشت همکاران دارد.»
شریف زاده به بازدیدهای میدانی و سرکشیهای مستمر از ادارات و دفاتر پستی شهرستانهای تابعه استان تهران توسط مدیران مناطق تاکید کرد و افزود: «در جریان این بازدیدها بررسی شرایط محیط کار کارکنان درراستای حفظ کرامت انسانی آنان مدنظر قرارگرفته و با استانداردهای لازم بهبود یابد.»
در ادامه جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران ضمن ارائه گزارش از عملکرد هشت ماهه مناطق پستی، به مسائل و مشکلات پست استان در اجرای فرآیندهای پستی اشاره کرد.
نشست شورای مدیران مناطق پستی استان تهران، با حضور سعید شریف زاده، عضو هیئت مدیره، عبدالرضا جنتی عطائی، مدیرکل پست استان تهران و مدیران مناطق پستی در سالن کنفرانس مرکز منطقه پستی جنوب غرب تهران برگزار شد.
انتهای پیام/