دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرچمدار بعدی سامسونگ چگونه از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد؟

پرچمدار بعدی سامسونگ چگونه از هوش مصنوعی بهره می‌گیرد؟
اطلاعات منتشر شده از گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ از وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی مشابه گوشی‌های پیکسل گوگل خبر می‌دهد.
کد خبر : 887999

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل بعدی پرچمداران سامسونگ اطلاعات جدید نیز از خانواده «اس ۲۴» (S۲۴) این شرکت در فضای مجازی منتشر می‌شود. از همان ابتدا اطلاعاتی مبنی بر استفاده از هوش مصنوعی در دوربین این گوشی‌ها منتشر شد و اکنون اطلاعات جدید فاش شده از این گوشی به وجود قابلیتی مشابه قابلیت «پاک کن هوشمند» (Magic Eraser) در گوشی‌های پیکسل گوگل اشاره می‌کنند.

دیگر قابلیت موجود در سری «اس ۲۴» وجود «ترجمه زنده» (Live Translate) در تماس‌های صوتی کاربران به کمک هوش مصنوعی است که به این ترتیب فرد می‌تواند با افرادی با زبان‌های بیگانه به سادگی ارتباط بگیرد.

جدا از این دو قابلیت سامسونگ در گوشی‌های رده بالای خود از «زوم در تصویربرداری شبانه» (Nightography Zoom) استفاده کرده است که باعث می‌شود در تصاویری که با نور پایین گرفته شده اند امکان زوم کردن با کیفیت بالا وجود داشته باشد؛ اما نباید فراموش کرد که این قابلیت صرفا نرم افزاری بوده و هرگز با تصویربرداری به کمک لنز دید در شب قابل مقایسه نیست.

علاوه بر این در سری «اس ۲۴» امکان جا به جا کردن اشیا موجود در تصاویر و حذف کردن آن‌ها وجود خواهد داشت، اما استفاده از این قابلیت منوط به لینک کردن حساب گوگل و سامسونگ کاربران خواهد بود. با این حال برای مشخص شدن اطلاعات بیشتر درباره گوشی‌های این شرکت باید تا زمان معرفی رسمی خانواده «اس ۲۴» منتظر ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته