تولید نخستین مرکز تماس ابری با اپلیکیشن اختصاصی در ایران
به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوی آنا، شرکتهای دانشبنیان با تحول در عرصه علم و دانش در رشد و توسعه کشورمان تأثیر زیادی دارند بهطوریکه رهبر انقلاب اسلامی همواره بر اهمیت نقش آنها در رونق اقتصادی تأکید داشته و این شرکتها را مؤثرترین مؤلفههای تحقق پایدار اقتصاد میدانند.
با کمک شرکتهای دانشبنیان میتوان در بازار جهانی جایگاه مناسبی پیدا کرد. با حمایت از تولیدات بومی، استفاده از محصولات داخلی نیز افزایش یافته و به رشد و توسعه شرکتها و اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد شد.
در همین راستا در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ به سراغ یکی از شرکتهای دانشبنیان فعال در حوزه «فاوا» رفتیم تا با کاربردهای محصول فناورانه این محققان بیشتر آشنا شویم.
مستانه رحمتی، مسئول امور مشتریان یک شرکت دانشبنیان در گفتوگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: تنها مرکز تلفن و تماس ابری با اپلیکیشن اختصاصی در ایران هستیم. مرکز تلفن ابری پل ارتباطی کاربران با نسل جدید ارتباطات است. در زمینه ارائه خطوط ابری فعالیت میکنیم، یعنی خطوط ثابتی که در بستر اینترنت کار میکند.
وی توضیح داد: در تماس ابری نصب و راهاندازی خطوط سریع انجام میشود و برای استفاده از آن باید اپلیکیشن اختصاصی شرکت را نصب کرد. این اپلیکیشن با هر اینترنتی کار میکند و در گوشی همراه و هر سیستمی هم قابل نصب است و نسخه تحت وب هم دارد.
این فعال حوزه دانشبنیان بیان کرد: اگر کاربر نخواهد برای تماس از اپلیکیشن استفاده کند، میتواند از سیستم برای تماسهای ورودی و خروجی بهره بگیرد. به این صورت که به کاربر یک خط داده میشود که این خطوط با رنج قیمت ۲۰۰ هزار تومان به بالا بسته به رند بودن ارائه میشوند.
رحمتی افزود: کاربران میتوانند از خدمات همزمانی تماس هم استفاده کنند. این سیستم پنل مدیریتی هم دارد که گزارشهای مربوط را ارائه میدهد. مانیتورینگ زنده تماسها، اتصال به سیآرام و وب چت و فکسهای ابری نیز از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.
انتهای پیام/