دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارائه سیستم‌های صوتی تحت شبکه بومی در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲

ارائه سیستم‌های صوتی تحت شبکه بومی در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی سیستم‌های صوتی تحت شبکه به صورت بومی شده است.
کد خبر : 886954

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوی آنا، شرکت‌های دانش‌بنیان با تحول در عرصه علم و دانش در رشد و توسعه کشورمان تأثیر زیادی دارند به‌طوری‌که رهبر انقلاب اسلامی همواره بر اهمیت نقش آن‌ها در رونق اقتصادی تأکید داشته و این شرکت‌ها را مؤثرترین مؤلفه‌های تحقق پایدار اقتصاد می‌دانند.

با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان در بازار جهانی جایگاه مناسبی پیدا کرد. با حمایت از تولیدات بومی، استفاده از محصولات داخلی نیز افزایش یافته و به رشد و توسعه شرکت‌ها و اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد شد.

در همین راستا در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ به سراغ یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه «فاوا» رفتیم تا با کاربرد‌های محصول فناورانه این محققان بیشتر آشنا شویم.

سیروس رضایی، مدیر تولید و توسعه یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این شرکت سیستم‌های صوتی تحت شبکه را تولید می‌کند که نسل امروز سیستم‌های پیجینگ و فراخوان عمومی هستند. از ۷ سال گذشته کار خود را به صورت جدی آغاز کردیم، اکنون نزدیک به ۲۵۰ تا ۳۰۰ پروژه بزرگ اجرا شده داریم.

وی عنوان کرد: سیستم‌های آمپلی فایر تحت شبکه، اینترکام‌های تحت شبکه اتصال صوت، تلفن صنعتی، بلندگوی سقفی، میکروفون، نرم‌افزار و سرور پیجینگ و هر محصولی که در سیستم‌های سنتی صوت وجود داشته را در بستر شبکه تولید می‌کنیم.  این محصولات بومی در خیلی از ارگان‌ها، فولادی‌ها، سیمان، پتروشیمی، نفت، سدها، شرکت‌های دولتی و دانشگاه‌ها کاربرد دارد.

این فعال حوزه دانش‌بنیان درباره ویژگی متمایز محصولات این شرکت بیان کرد: ما در حوزه آی‌پی (IP) رقیب داخلی نداریم. نگاه و چشم‌انداز ما این است که با برند‌هایی که در آمریکای شمالی و اروپا تولید می‌شود محصولاتمان خود را در یک کفه ترازو قرار دهیم و مقایسه کنیم تا بتوانیم محصولات خود را صادراتی نگه داریم. رقبای ما در برند‌های خارجی در بازار ایران هم فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته