دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امکان استفاده از «آی مسیج اپل» در گوشی‌های اندرویدی

امکان استفاده از «آی مسیج اپل» در گوشی‌های اندرویدی
شرکت ناتینگ با راه اندازی یک پیامرسان میان سیستمی، قصد دارد بین پیامرسان اختصاصی اپل با پیامرسان‌های دیگر ارتباط برقرار کند.
کد خبر : 879362

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اپلیکیشن پیام‌رسان «ناتینک چتس» (Nothing Chats) با مشارکت شرکت «سان برد مسجینگ» (Sunbird Messaging) تولید شده و قرار است ارتباط بین پیامرسان شرکت اپل یعنی «آی مسیج» (iMessage) را با برنامه‌های پشتیبانی شده از «آر‌سی‌اس» (RCS) مثل واتساپ، تلگرام  و گوگل مسیج به وجود آورد. تا پیش از این امکان ارتباط با آی مسیج در اندروید وجود نداشت و ناتینگ چت با امکاناتی از قبیل ارسال پیام با حباب سبز یا آبی که نشانگر استفاده از خط تلفن یا اینترنت برای ارسال پیام است، پشتیبانی کامل از گفتگو‌های گروهی، نشانگر در حال تایپ، اشتراک رسانه با حجم و کیفیت اصلی و یادداشت‌های صوتی، برای کاربران این شرکت در دسترس قرار خواهد گرفت.

این اپلیکیشن از ۱۷ نوامبر به صورت انحصاری برای کاربران «ناتینگ فون» در فروشگاه  گوگل پلی عرضه خواهد شد. «ناتینک چتس» از فرآیند ثبت ساخته شده توسط شرکت «سان برد» (Sunbird) استفاده می‌کند که شامل ایجاد و تأیید «اپل آی‌دی» (Apple ID) در سیستم و سپس استفاده از این اپل آی‌دی برای ورود به اپلیکیشن «ناتینک چتس»می‌شود. 

این پلتفرم از تعدادی از کامپیوتر‌های مک مینی در اروپا و شمال آمریکا به عنوان یک نقطه میانی برای ارسال و دریافت متون و رسانه‌های سازگار با پیامرسان اپل استفاده می‌کند. شرکت ناتینگ اعلام کرده است که تمام پیام‌های «ناتینک چتس» رمزگذاری شده بوده و هیچ شرکتی نمی‌تواند به پیام‌ها یا فایل‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده دسترسی پیدا کنند. 

در ابتدا این پیامرسان به صورت انحصاری برای کاربران ناتینگ فون ۲ در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اتحادیه اروپا قابل دسترسی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته