دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در رویداد «میپ کام» فرانسه

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در رویداد «میپ کام» فرانسه
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد: هیئتی با ترکیب ۱۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و نوآور در رویداد «میپ کام» به عنوان بزرگ‌ترین رویداد انیمیشین و فیلم دنیا حضور پیدا کرد.
کد خبر : 874432

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۱۰ شرکت دانش‌بنیان، خلاق و نوآور در رویداد میپ کام، حاضر شدند. در این رویداد بین المللی، استقبال چشمگیری از خدمات صادراتی حوزه تولید محتوای کشور صورت گرفته و در آینده نزدیک، چند قرارداد همکاری میان این شرکت‌های ایرانی و خارجی منعقد می شود.

این رویداد، جزو پر اقبال‌ترین دوره‌های برگزاری رویداد «میپ کام» بعد از فروکش کردن بیماری کرونا است و در کنار ایران، چین، کره جنوبی و ترکیه هم حضور پررنگی در این دوره داشتند.

میپ کام فرانسه، بزرگ‌ترین گردهمایی جهان در حوزه محتوای رسانه‌ای است. این رویداد که سالانه برگزار می‌شود، میزبان تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، شبکه‌های تلویزیونی، شبکه‌های پخش خانگی، سرمایه گذاران و ناشران جهان رسانه است. میپ کام فرانسه امسال ۱۶ تا ۱۹ اکتبر (۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

شرکت‌های مختلف از ۱۰۰ کشور دنیا در میپ کام فرانسه حاضر می‌شوند. این شرکت‌ها از طریق میپ کام به جذب سرمایه گذار برای تولید محصولات خود می‌پردازند و عموما قرارداد‌های مهم این حوزه در نمایشگاه منعقد می‌شود. شبکه سازی، مذاکرات تجاری و دریافت پروژه‌های بزرگ از دیگر فعالیت شرکت‌ها در میپ کام فرانسه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته