دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هوش مصنوعی باید هزینه‌های بازنشستگی را کاهش دهد

هوش مصنوعی باید هزینه‌های بازنشستگی را کاهش دهد
هوش مصنوعی باید با کاهش هزینه‌ها و برجسته کردن خطرات پیش رو، عملکرد حقوق بازنشستگی را بهبود بخشد.
کد خبر : 873571

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، گزارش بازنشستگی جهانی مؤسسه مرسر سی‌اف‌ای اعلام کرد که هوش مصنوعی باید با کاهش هزینه‌ها و برجسته کردن خطرات پیش رو، عملکرد حقوق بازنشستگی را بهبود بخشد.

در این گزارش آمده است که استفاده‌های اضافی برای هوش مصنوعی می‌تواند شامل ساخت سبدهای سفارشی و شناسایی ناهنجاری‌های بازار باشد، اگرچه بعید است که هوش مصنوعی بتواند حرکات بازار را با دقت پیش بینی کند؛ بنابراین ابهام باقی خواهد ماند.

دیوید ناکس، شریک ارشد مرسر می‌گوید: گسترش مداوم هوش مصنوعی در عملیات و تصمیمات مدیران سرمایه گذاری می تواند منجر به فرآیندهای تصمیم گیری کارآمدتر و آگاهانه تر شود که به طور بالقوه می تواند منجر به بازده سرمایه گذاری واقعی بالاتر برای اعضای طرح بازنشستگی شود.

این نظرسنجی سالانه که توسط انجمن متخصصان سرمایه‌گذاری موسسه مرسر می گوید با همکاری مرسر و مرکز مطالعات مالی موناش حمایت می‌شود، همچنین به خطرات مدل‌های هوش مصنوعی در تولید اطلاعات جعلی هنگام استفاده در زمینه جدید و حملات سایبری علیه حقوق بازنشستگی اشاره دارد.

هلند در بررسی ۴۷ سیستم بازنشستگی در سراسر جهان از نظر سطح مزایای بازنشستگی بخش خصوصی و دولتی موجود، پایداری این سیستم در دهه های گذشته و کیفیت اداره آن، بالاترین نمرات را کسب کرد و ایسلند را از جایگاه برتر سال گذشته خارج کرد.

در شاخص ۲۰۲۳ ایسلند دوم و دانمارک سوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته