هوش مصنوعی نوشتن کتاب و بازیسازی را آسان کرد
سیدسعید طباطبایی مدیرعامل یک شرکت دانشبنیان حاضر در رویداد ملی عصر امید «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» در گفتوگو با خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره محصولی که در این رویداد ارائه کردهاند، گفت: محصول شرکت وب اپلیکیشنی کتاب ساز و بازیساز است که در حوزه آموزش لذتبخش فعالیت می کند، به گونهای که دریکی از بخشهای آن کاربر میتواند با کشیدن و جابهجا کردن آیکونهای موجود در اپلیکیشن کتاب خود را بسازند و در شبکه اجتماعی منتشر کند.
به گفته طباطبایی، این کتابها قابلخرید و فروش است و از این طریق میتوان کسب درآمد داشت، این کتابها از وزارت ارشاد مجوز نشر هم دارد.
وی ادامه داد: بخش بازیساز مبتنی بر 10 قالب بازی است که کاربر با این ده قالب، مثل توالی و ترتیب، و جایگزینی میتوانند بازی دلخواه خود را بسازند و به بازی گروهی بپردازند که این کارکرد در مدارس بیشتر به چشم میخورد.
طباطبایی افزود: بخش دیگری که در این نرمافزار وجود دارد بخش مدرسهساز است، بهطوریکه آکادمیها و مدارس میتوانند از آن با رویکرد انجام تکالیف و فعالیتها استفاده کنند. بدینصورت که کاربر یا دانشآموز تکالیف را با بازی انجام میدهند و کارنامه هوشمند صادر می شود.
مدیرعامل این شرکت دانشبنیان مستقر در استان اصفهان گفت: این اپلیکیشن ساختار جدید و مدل نوینی است که برای نخستین بار در ایران ارائهشده و نمونه مشابه ندارد.
به گزارش آنا، رویداد ملی عصر امید «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» در قالب ۱۵ کمیته تخصصی و با حضور ۲۰۰ شرکت دانش بنیان از ۲۲ تا ۲۵ مهر جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار میشود.
همراه با این رویداد، نخستین کنفرانس ملی پژوهش و نوآوری در هوش مصنوعی، نمایشگاه دستاوردهای نوین در هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، نشستها و کارگاههای تخصصی با محوریت چالشهای علمی در حوزه هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/