دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دستیار خلاق مبتنی بر هوش مصنوعی تیک‌تاک به کمک تبلیغات آمد

دستیار خلاق مبتنی بر هوش مصنوعی تیک‌تاک به کمک تبلیغات آمد
تیک تاک ابزار جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی به نام «دستیار خلاق» (Creative Assistant) را در ابزار‌های تبلیغاتی خود راه اندازی کرده است.
کد خبر : 870831

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیک تاک ابزار جدید و مبتنی بر هوش مصنوعی به نام «دستیار خلاق» (Creative Assistant) را در ابزار‌های تبلیغاتی خود راه اندازی کرده است که با اتصال آن‌ها به نمونه، ابزار‌ها و حتی تولید اسکریپت‌های تبلیغاتی نمونه بازاریابان را از جنبه‌های مختلف فرآیند ایجاد کمپین راهنمایی خواهد کرد.

دستیار خلاق در اصل یک لانچر برای گزینه‌های موجود مرکز خلاقیت است که تمام عملکرد‌ها در آن تعبیه شده است؛ بنابراین از نظر عملکردی کاملا جدید نیست، اما دسترسی به بخش‌ها و عناصر مرتبط با توصیه‌ها و اسکریپت‌های درون جریانی آسان‌تر خواهد کرد.

تیک‌تاک در ادامه توضیح داد: این فناوری آخرین تکامل خلاقیت و بهره‌وری ما را به مسیر‌های جدیدی از نوآوری هدایت کرده است. ما در حال کار روی مدلی هستیم که اجازه می‌دهد هنگام ساخت تیک تاک با آن صحبت و همکاری کنید. این اپلیکیشن اطلاعات زیادی را از دانش خلاقانه تیک تاک استخراج می‌کند و مناسب‌ترین پاسخ‌ها را برای زمانی که در حال ساخت آگهی یا ویدیو برای تیک تاک هستید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

دستیار خلاق تیک تاک می‌تواند شما را از طریق بهترین شیوه‌های تیک تاک راهنمایی کند و به شما در مورد نحوه شروع کار مشاوره دهد، ضمن اینکه قادر خواهد بود تبلیغات برتر را به شما نشان دهد اگرچه تمام این گزینه‌ها مدتی است که در مرکز خلاقیت تیک تاک در دسترس هستند، اما فرآیند پیدا کردن هر کدام را ساده خواهد کرد.

تیک‌تاک ابزار مسدودکننده تبلیغات خود را در ماه ژوئن راه اندازی کرد، در حالی که پایگاه داده اصلی تبلیغات آن از سال ۲۰۲۱ فعال بوده است؛ بنابراین مدتی است که می‌توانید از این گزینه‌ها استفاده کنید، اما ابزار جدید به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به هر گزینه متصل شوید که می‌تواند مزیت بزرگی باشد.

تیک‌تاک می‌گوید ابزارجدید این شرکت هم اکنون دردسترس تمامی کاربرانی قرار دارد که وارد تیک تاک مرکز خلاقیت شده‌اند. با ضربه زدن روی آیکون سمت راست بالای صفحه می‌توانید به رابط کاربری دسترسی داشته باشید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته