دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اسنپ‌چت ارتباط نوجوانان با غریبه‌ها را کاهش می‌دهد

اسنپ‌چت ارتباط نوجوانان با غریبه‌ها را کاهش می‌دهد
اسنپ‌چت ویژگی‌های جدیدی ارائه کرده تا نوجوانان از تعامل با غریبه‌ها در امان بمانند.
کد خبر : 867337

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از انگجت، اسنپ‌چت در تلاش است تا ارتباط نوجوانان با غریبه‌ها را سخت‌تر کند.

اسنپ‌چت ویژگی‌های جدیدی را ارائه کرده تا نوجوانان از تعامل با غریبه‌ها در برنامه خود در امان بمانند. این تغییرات پس از سال‌ها بررسی دقیق روی این اپلیکیشن صورت گرفته است؛ زیرا قانون‌گذاران و سایر مقامات توانایی اسنپ برای ایمن نگه‌داشتن نوجوانان را زیر سؤال برده‌اند.

مانند به‌روزرسانی‌های قبلی، محدودیت‌های جدید عمدتاً روی حساب‌های افراد ۱۳ تا ۱۷ ساله در برنامه اعمال می‌شود. سال گذشته، این شرکت شروع به محدودکردن قابلیت مشاهده حساب‌های نوجوانان در توصیه‌های «افزودن سریع» خود کرد تا توانایی افراد غریبه را برای یافتن افراد جوان در برنامه محدود کند.

اکنون، این شرکت می‌گوید با افزایش تعداد دوستان مشترکی که کاربران برای حضور در حساب‌های جست‌وجو و پیشنهادی باید داشته باشند، یافتن نوجوانان را در جست‌وجو و توصیه‌ها سخت‌تر می‌کند. در مواردی که نوجوانان می‌توانند با افرادی که دوستان مشترک زیادی ندارند ارتباط برقرار کنند، اسنپ هشدار‌هایی را ارائه می‌دهد که فقط با افرادی که می‌شناسند تعامل داشته باشند. این هشدار با گزینه‌ای برای مسدود کردن یا گزارش کاربر مورد نظر همراه خواهد بود.

این شرکت همچنین در حال معرفی یک سیستم اعتصاب جدید برای حساب‌هایی است که «محتوای نامناسب با سن» را در بخش‌های عمومی برنامه مانند «استوری» (Stories) و «اسپات‌لایت» (Spotlight) به اشتراک می‌گذارند. براساس سیستم جدید، این برنامه پست‌هایی را که برای این سنین نامناسب می‌داند، حذف می‌کند و به حساب متخلف اخطار می‌دهد. به گفته این شرکت، کاربرانی که در مدت زمان معینی اخطار‌های زیادی دریافت می‌کنند، حساب‌هایشان برای همیشه غیرفعال می‌شود.

اسنپ بخش جدیدی از وب‌سایت خود را نیز با هدف رسیدگی به نگرانی والدین برای استفاده نوجوانان از اسنپ‌‌چت، منتشر کرده است. این سایت چند توضیح در مورد نحوه استفاده از ویژگی‌های کنترل والدین ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته