اعطای ۶ هزار بسته فرهنگی در عمود ۸۳۳ به کودکان توسط یک شرکت دانشبنیان
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک شرکت دانشبنیان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ در حوزه تولید بازیهای رایانهای، بازیهای موبایلی و شبیهسازی آغاز و این محصولات را به کشورهای مختلف صادر کرده است. از جمله این محصولات میتوان به یک نرمافزار رایانهای، ترکیبی از بازی و قصه برای کودکان و مبتنی بر داستانهای قرآنی اشاره کرد که تاکنون به ۱۵ زبان دیگر ترجمه شده و یک میلیون کاربر در کشور و ۴۰۰ هزار نفر کاربر در خارج از ایران دارد.
این شرکت دانشبنیان با معرفی نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» با موضوع پیادهروی اربعین، در «رویداد همکاری فناورانه در خدمترسانی به زائران اربعین» حضور داشت.
کودکان و نوجوانان زیادی به همراه والدین خود در مراسم پیادهروی اربعین حضور دارند و یکی از برنامههای مهم فرهنگی در طول این مسیر، آشناکردن بیشتر کودکان و نوجوانان با ابعاد این رویداد مهم مذهبی است. در این زمینه، بستههای فرهنگی و بازیهای موبایلی متنوعی عرضه شدهاند.
حمید افسری، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره محصولات این شرکت گفت: محصولات متنوعی را با موضوع و محوریت پیادهروی اربعین تهیه کردهایم. نسخه جدید بازی موبایلی «کودکان اربعین» را به تازگی عرضه کردهایم.
وی گفت: این بازی موبایلی مخصوص کودکان ۴ تا ۹ ساله، شامل مجموعه بازی با موضوع پیادهروی اربعین است که از طریق کافهبازار قابل دریافت و نصب است. کودکان در قالب بازیهای موکبداری، عبور از مرز، زیارت اماکن مقدس کربلا و... با خاطرات و حال و هوای این سفر آشنا میشوند.
وی خاطرنشان کرد: در عین حال برای کودکان و نوجوانانی که به همراه والدینشان در مراسم پیادهروی اربعین حضور دارند، بستههای فرهنگی را تدارک دیدهایم که شامل بازی رومیزی، پکیج کاردستی، پازل، نقاشی و رنگآمیزی است.
وی گفت: تعداد ۶ هزار بسته فرهنگی مخصوص اربعین توسط امور بانوان شهرداری تهران خریداری شده و در عمود ۸۳۳ – موکب مادر و کودک عقیل در طریق الحسین (ع) – به کودکان و نوجوانانی که به همراه والدین خود در این مراسم حضور دارند، اهدا میشود.
مدیرعامل شرکت دانشبنیان تأکید کرد: برخی از مراکز فرهنگی و موکبها در شهر شیراز نیز به صورت خودجوش این بستههای فرهنگی را تهیه کرده و در مسیر پیادهروی اربعین به کودکان و نوجوانان هدیه میکنند.
وی ادامه داد: همه کودکان میتوانند از طریق اطلاعاتی که در بستهها قرار داده شده است، در پویش و مسابقه ملی کودکان اربعین شرکت کرده و از جوایز این مسابقه بهرهمند شوند.
افسری افزود: رایزنی و تعاملهایی با ستاد اربعین و سایر نهادهای فرهنگی داشتهایم و محصولات فرهنگی شرکت از جمله بازی موبایلی را معرفی کردهایم و امیدواریم طی سالهای آینده، حضور گستردهتری در مراسم پیادهروی اربعین داشته باشیم.
وی گفت: بستههای فرهنگی دیگری ویژه سایر مناسبتهای مذهبی از جمله عید غدیر و همینطور محصولات تعاملی در در حوزه قرآنی تولید کردهایم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدهاند.
انتهای پیام/