دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تجلیل از پیشکسوتان در بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی رویان

تجلیل از پیشکسوتان در بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی رویان
پیشکسوتان و دانشمندان جوان ایرانی در بیست‌وچهارمین کنگره بین‌المللی رویان تقدیر و تجلیل شدند.
کد خبر : 865903

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست‌وچهارمین کنگره بین‌المللی رویان روز گذشته هفتم شهریور ماه در پژوهشگاه رویان افتتاح شد. در این مراسم پیشکسوتان و دانشمندان جوان ایرانی تقدیر و تجلیل شدند.

این جشنواره بین‌المللی، میزبان دانشمندان پیشکسوتان همچون سید علی ملک حسینی بنیان‌گذار و پدر پیوند اعضا در ایران، عباس افلاطونیان پیشکسوت حوزه پزشکی تولیدمثل و فریدون مهبودی پیشکسوت حوزه زیست‌فناوری بود.

در این مراسم که با حضور، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، رئیس جهاد دانشگاهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت برگزار شد در راستای تقدیر از دانشمندان پیشکسوت و بنام ایرانی در حوزه‌های فعالیت پژوهشگاه رویان یعنی پزشکی تولیدمثل، بیوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی، کمیته علمی جشنواره از اساتید بزرگ و برجسته در حوزه پزشکی تولیدمثل از عباس افلاطونیان که اولین مرکز درمان ناباروری را در کشور افتتاح کرده‌، در حوزه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از سید علی ملک حسینی بنیان‌گذار و پدر پیوند کبد ایران و از پروفسور فریدون مهبودی در زمینه زیست‌فناوری دارویی تجلیل شد.

کنگره بین‌المللی رویان تا دهم شهریور ادامه دارد

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی تولیدمثل؛ نوزدهمین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و هجدهمین سمینار پرستاری مامایی در قالب کنگره رویان که تا دهم شهریور ادامه دارد، دانشمندان ایرانی و خارجی آخرین یافته‌ها در حوزه پزشکی تولیدمثل، بیوتکنولوژی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را بررسی و تبادل‌نظر می‌کنند.

در این کنگره حدود ۱۰۲ سخنران داخلی و خارجی سخنرانی می‌کنند که ۲۵ سخنران خارجی از ۱۵ کشور جهان را شامل می‌شود. همچنین ۳۶۹ طرح پژوهشی امسال به دبیرخانه این کنگره ارسال‌شده است که از این تعداد مقالات در کنگره پزشکی تولیدمثل، ۱۹۵ طرح به‌صورت پوستر و ۱۲ طرح به‌صورت سخنرانی پذیرفته‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته