دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت یک شرکت دانش‌بنیان؛

فضای ابری خصوصی در اختیار شرکت‌ها و سازما‌ن‌های بزرگ قرار گرفت

فضای ابری خصوصی در اختیار شرکت‌ها و سازما‌ن‌های بزرگ قرار گرفت
یک شرکت دانش‌بنیان با بومی‌سازی فضای ابری خصوصی راهکاری جامع برای زیرساخت ابری به شرکت‌ها و سازما‌ن‌های بزرگ و متوسط ارائه می‌کند.
کد خبر : 864785

سینا پور محمد مرادی، مدیر تیم ابری یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره ویژگی‌های محصول ارائه شده، گفت: این شرکت دانش‌بنیان ارائه دهنده فضای ابری خصوصی است و راهکاری جامع برای زیرساخت ابری به شرکت‌ها و سازما‌ن‌های بزرگ و متوسط ارائه می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: محصولی به نام «کوبیت» در این شرکت عرضه شده که دارای ویژگی و کارایی‌ همچون بستر مدیریت کوبرنتیز، ذخیره‌سازی بزرگ مقیاس، سامانه جامع مانتورینگ و آلرتینگ، زیرساخت مجازی‌سازی و ابر اختصاصی، بستر یکپارچه احراز هویت و امنیت ابری، ابزارهای توسعه نرم‌افزار و مدیریت پروژه، استقرار و مدیریت انواع دیتابیس در مقیاس حجیم و ... دارد.

لزوم ایجاد فضای اقتصادی مناسب برای نیروهای متخصص

پورمحمد مرادی درباره ویژگی متمایز خدمت ارائه شده این شرکت دانش‌بنیان نسبت به رقبای خارجی، بیان کرد:‌ فکر نمی‌کنم شرکتی در ایران به این خدمت و محصول رسیده باشد و هنوز رقابتی شکل نگرفته است. در این شرکت محصولات خود را به صورت هایتک و در لبه تکنولوژی در سطح جهانی پیش می‌بریم. نیاز سازمان‌های بزرگ و متوسط را به بهترین شکل ممکن برطرف کنیم تا آورده خوبی برای کشور داشته باشند.

وی درباره چالش‌ اصلی که با آن مواجه هستند، خاطرنشان کرد: بحث نیروی انسانی چالش اصلی این روزها محسوب می‌شود چون با خروج نیروهای متخصص در کشور مواجه هستیم. لازم است فضای اقتصادی مناسبی برای نیروهای متخصص در نظر گرفته شود. اگر بستری برای جوانان فراهم شود که درآمد کسب کنند به مهاجرت فکر نمی‌کنند. بحث حمایت‌های مالی هم دغدغه دیگری است، اگر به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک شود مسیر هموارتری را طی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته