دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دبیران علمی و اجرایی «جایزه ملی نوآوری اجتماعی» مشخص شدند

دبیران علمی و اجرایی «جایزه ملی نوآوری اجتماعی» مشخص شدند
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد، دبیران جایزه ملی نوآوری اجتماعی انتخاب شدند.
کد خبر : 864753

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «جایزه ملی نوآوری اجتماعی» با توجه به تکلیف قانونی مندرج در سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم مبنی‌بر ایجاد و برگزاری  توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از سال گذشته دبیرخانه جایزه به مدیریت مسعود حسنلو دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این ستاد تشکیل و پس از جلسات متعدد سند جایزه تدوین شد.

دبیران علمی و اجرایی جایزه نیز مبتنی‌بر سند مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، تعیین و معرفی شدند. در هشتمین جلسه دبیرخانه ستاد جایزه، ضمن توافق نهایی بر چارچوب‌ها و مفاهیم نظری پشتیبان جایزه، سطوح برگزاری جایزه با محور سطوح فردی، سازمانی و اکوسیستمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

درباره مدل داوری جایزه و دیگر ارکان جایزه از جمله آکادمی هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در ادامه جلسه هم علی اصغر سعدآبادی به عنوان دبیر علمی و سعید زاهدی به عنوان دبیر اجرایی این جایزه ملی تعیین شدند.

علی‌اصغر سعدآبادی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، مدیر عامل صندوق پژوهش فناوری نوآوری اجتماعی و اکنون معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع بنیاد برکت است.

سعید زاهدی نیز از فعالان زیست‌بوم نوآوری اجتماعی است که سابقه فعالیت در مرکز نوآوری قوه مقننه را به عنوان بخشی از سوابق اجرایی در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته