دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌بنیان حوزه رسانه برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌بنیان حوزه رسانه برگزار می‌شود
نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.
کد خبر : 860898

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی با حضورعلی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

امیر بامه مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق متعددی در حوزه رسانه فعال هستند که دستاورد‌های قابل‌توجه آنها در این حوزه می‌تواند مورد استفاده رسانه‌ها و روابط عمومی‌های سراسر کشور قرار بگیرد.

وی افزود: با هدف آشنایی بیشتر مدیران رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی‌های دولتی و خصوصی کشور با این توانمندی‌ها افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی روز ۱۶ مردادماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه کرد: در این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم زمینه ارتباط و تعامل مستقیم شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق با اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی‌های سراسر کشور را فراهم کنیم تا از این طریق، علاوه بر مطرح شدن نیاز‌ها از سوی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها، بستر مناسبی برای مطرح‌شدن ایده‌های نوآورانه از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی نیز فراهم شود

بامه تشریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حاضر در این نمایشگاه در موضوعاتی ازجمله پلتفرم‌های مانیتورینگ؛ سرویس‌های پردازش صوت و متن؛ سامانه‌های رصد و شناسایی ربات‌ها در شبکه‌های اجتماعی؛ پلتفرم‌های مدیریت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی؛ نرم‌افزار‌های تحریریه خبر؛ ابزار‌های چت خودکار؛ سامانه‌های کشف تقلب در اخبار؛ پلتفرم‌های ترجمه، ویرایش و تولید محتوا؛ پلتفرم‌های اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور بیان کرد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق فعال در حوزه رسانه و روابط عمومی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته