تأمین محیطهای تعاملی رسانهای توسط محققان یک شرکت دانشبنیان
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فاطمه مختاری گلپایگانی مدیرعامل یک شرکت دانشبنیان با بیان این که این شرکت در حوزه رسانههای تعاملی یا «اینتراکتیو» به صورت تخصصی فعالیت میکند، عنوان کرد: این مجموعه دانشبنیان تلاش کرده است خلاقیتی ارائه کند که یکی از نیازها و ضروریات اساسی کشور در صنعت رفع شود بهطوریکه کشور را در این صنعت همرده و همسو با کشورهای پیشرفته قرار بدهد.
این فعال حوزه فناوری به طراحی و ساخت سفارشی محیطهای رسانهای تعاملی اشاره کرد و راهکارمحور بودن را وجه تمایز اصلی این مجموعه دانشبنیان با موارد مشابه خارجی دانست.
وی ادامه داد: سفارشها بر اساس نیاز، سلیقه و امکانات مشتریان طراحی و اجرا میشود و این درحالی است که قیمت آن نسبت به نمونههای خارجی بسیار بسیار کمتر است.
مختاری گلپایگانی با بیان مثالی به اهمیت این محصول در جلوگیری از ارزبری اشاره و عنوان کرد: فعالان این شرکت دانشبنیان برای یکی از پروژههای صدا و سیما در سال ۱۳۹۳ که نمونه وارداتی آن ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده بود، نمونه داخلی را با یکدهم قیمت طراحی و اجرا کردند.
مدیرعامل این شرکت دانشبنیان ادامه داد: از آنجایی که بر راهکارمحور بودن و سفارشیسازی دقیقاً بر اساس خواست مخاطب متمرکز هستیم، میتوان گفت که مشابه داخلی این محصول به شیوه و روشی که مجموعه ما طراحی و اجرا میکند، وجود ندارد.
این فعال حوزه دانشبنیان، درباره اشتغالزایی گفت: با توجه به شرایط جامعه تعدادی نیرو را تحت پوشش قرار داده و در تلاش هستیم که ایشان را به عنوان نیروی کار حفظ کنیم.
مختاری گلپایگانی با تأکید بر اینکه حمایتهای معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری منجر به رشد و رونق شرکتهای دانشبنیان و خلاق میشود، بیان کرد: البته مسیر زیادی برای حمایت از شرکتهای دانشبنیان که تلاشگر هستند و فعالیت میکنند، پیش رو است.
وی افزود: امیدواریم برخی از فرآیندها و ارزیابیها بازنگری و هماهنگی با دستگاههای اجرایی نیز بیشتر شود.
انتهای پیام/