دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط محققان کشور محقق شد؛

طراحی سایتی ایرانی برای خرید کالاهای خارجی بدون ایجاد حساب ارزی

طراحی سایتی ایرانی برای خرید کالاهای خارجی بدون ایجاد حساب ارزی
محققان یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سایت ایرانی خرید کالای اصل را برای کاربران تسهیل می‌کنند.
کد خبر : 860447

سهیل حسینی، سرپرست بخش پشتیبانی یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه فروشگاه آنلاین ایرانی امکان خرید را از وبسایت‌های معتبر جهانی برای کاربران فراهم می‌کند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: کاربران به دلیل وجود تحریم قادر به خرید از سایت‌های بین‌المللی نیستند از این رو سایتی طراحی کردیم که بستری را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند به‌راحتی محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند.

وی با بیان اینکه افراد اسم محصولات موردنیاز خود را در سایت ایرانی به انگلیسی یا فارسی می‌توانند جستجو کنند، اظهار کرد: این سایت ایرانی شرایط را به‌گونه‌ای فراهم می‌کند تا کاربران هر آنچه را که می‌خواهند و در سایت‌های دیگر وجود ندارد با قراردادن لینک خارجی آن، محصول را با قیمت نهایی در این سایت پیدا کنند.

وی ادامه داد: قیمت نهایی شامل ریزهزینه‌هایی مانند هزینه کمرگ، هزینه ارسال کالا از خارج از کشور و هزینه دلاری یا درهم می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های سایت ایرانی این است که کاربران می‌توانند هزینه را به صورت ریالی پرداخت کنند و در هر نقطه‌ای از ایران آن را دریافت کنند.

این فعال حوزه فناوری با اشاره به اینکه کاربران می‌توانند تمام محصولات اورجینال و اصل خود را از این سایت تهیه کنند، تصریح کرد: ثبت نام در این سایت و حتی هزینه پست آن در داخل کشور به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محققان ایرانی با پیاده‌سازی فناوری در این سایت موفق به طراحی آن شدند. در واقع این سایت به گونه‌ای برنامه‌نویسی شده است که خیلی سریع تمام اطلاعات سایت‌های بین‌المللی را می‌خواند؛ در این سایت به صورت فارسی همراه با ویرایش‌های خاص ترجمه می‌کند، هر کدام را در جای مخصوص خود قرار می‌دهد، تصویر‌ها و عنوان‌هایی که با قوانین جمهوری اسلامی مغایر است را فیلتر می‌کند و مشتری نمی‌تواند آن را ثبت سفارش کند.

حسینی با بیان مزیت‌های این سایت، یادآور شد: بی‌نیاز از داشتن حساب ارزی، انجام تمام مراحل ترخیص کالا، حمل و نقل و ارسال، مشاوره رایگان با متخصصان کسب‌وکار این شرکت دانش‌بنیان و پشتیبانی نامحدود از مزایای مهم استفاده از این سایت ایرانی است.

این فعال حوزه دانش‌بنیانی با اشاره به افرادی که صاحب کسب‌وکار هستند، عنوان کرد: افرادی که صاحب کسب‌وکار هستند نیز می‌توانند تمام محصولات را با تخفیف ویژه از سایت خریداری کنند و در فروشگاه خود به فروش رسانند. همچنین زمانی‌که کالا را دریافت می‌کنند، می‌توانند بسته‌بندی آن را با بسته‌بندی مدنظر خود تعویض کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته