دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد؛

اختصاص منابع خوب به‌عنوان بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی

اختصاص منابع خوب به‌عنوان بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:‌ خوشبختانه در قانون بودجه ۱۴۰۲ منابع خوبی برای این صندوق پیش‌بینی شده که وابسته به بعضی از درآمد‌هایی است که در هر صورت باید محقق شود.
کد خبر : 858726

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، محمدصادق خیاطیان امروز در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اتفاقات مهم و برنامه‌ریزی‌های جدی در صندوق نوآوری، توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است، گفت: اگر دانش‌بنیان‌ها بازاری برای تجاری‌سازی محصولات خود نداشته باشند نمی‌توانند محصول خود را ارتقا دهند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی درباره بودجه‌ای که قرار بود به صندوق نوآوری اختصاص یابد، گفت: خوشبختانه در قانون بودجه ۱۴۰۲ منابع خوبی برای این صندوق پیش‌بینی شده که وابسته به بعضی از درآمد‌هایی است که در هر صورت باید محقق شود. این درآمد‌ها مربوط به مواد خام و عوارض گمرکی است که آیین‌نامه‌های آن در دولت تصویب شده است.

وی ادامه داد: قرار است به  این آیین‌نامه‌ها به‌زودی اجرا شود تا به این واسطه منابع صندوق به مرور واریز شود.

خیاطیان با اشاره به رویداد امروز که در صنعت غذا برگزار شد، تاکید کرد: این رویدادها باعث به هم‌رسانی شرکت‌های دانش‌بنیان با صنایع غذایی به‌عنوان بازارشان می‌شود.  تاکنون چند دوره از این رویداد‌ها برگزار شده و مجموعه سازمان اتکا نیز علاقه‌مند بود تا نیاز‌های فناورانه خود را در این رویداد‌ها مطرح کند و ما نیز با انتشار فراخوانی،   شرکت‌های دانش بنیان را درکنار یکدیگر قرار دادیم تا این بهم رسانی محقق شود.

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی در این رویداد خاطر نشان کرد: پیش‌بینی ما این است که بخش عمده‌ای از این تفاهم‌نامه‌ها به قرارداد منجر  و اسباب توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته