دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توسط یک شرکت دانش‌بنیان عرضه شد؛

طراحی پلتفرمی آنلاین برای معرفی بهترین کافه‌های اطراف

طراحی پلتفرمی آنلاین برای معرفی بهترین کافه‌های اطراف
یک شرکت دانش‌بنیان پلتفرمی برای معرفی کافه‌ها طراحی کرده که با یک جست‌وجوی ساده کافه‌های اطراف را پیدا می‌کنید.
کد خبر : 858247

تارا رادصفا مدیر محتوایی یک پلتفرم آنلاین مخصوص کافه‌دارها و کاربران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: این سامانه پلتفرمی برای معرفی کافه‌های اطراف برای علاقه‌مندان است. در این پلتفرم هر کجای شهر که باشید با یک جست‌وجوی ساده کافه‌های اطراف را پیدا می‌کنید. کافه‌ها دسته‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند بر اساس منو کافه‌ها، نوع غذا، نوشیدنی و امکانات مورد نظر به جست‌وجو بپردازد.

رادصفا در ادامه اظهار کرد: در فاز بعدی توسعه این پلتفرم، برای کافه‌داران بخش مجزایی تعریف می‌شود که شامل باشگاه مشتریان، سیستم حسابداری، منوی دیجیتال و امکان پرداخت آنلاین در منوی دیجیتال می‌شود. بدین ترتیب کاربر دیگر نیازی به اسکن منو و دادن سفارش به گارسون ندارد و با استفاده از منوی دیجیتال سفارش را انتخاب و پرداخت می‌کند. در فازهای بعدی امکانات بیشتری هم به این برنامه اضافه خواهد شد.

وی درباره ویژگی‌های این پلتفرم بیان کرد: سیستم حسابداری به جمع‌بندی و لیست کامل فاکتورهای پرداخت‌شده، دسترسی به تعداد سفارش‌های هر آیتم، ثبت فاکتور و ذخیره تمامی اطلاعات به صورت ابری با قابلیت دسترسی از تمام نقاط جهان می‌پردازد. در این پلتفرم باشگاه مشتریان خدماتی همچون جمع‌بندی و لیست کامل مشتریان کافه، امکان ارسال پیامک گروهی، کد تخفیف، کد خبرنامه، حفظ مشتریان قدیمی و ... است.

مدیر محتوایی این پلتفرم آنلاین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ کافه در تهران در این پلتفرم فعال هستند. کاربران نیز می‌توانند کافه‌های جدید را معرفی کنند و پس از تایید اطلاعات ۳۰ هزار تومان جایزه دریافت کنند. این پلتفرم به صورت تحت وب کار می‌کند البته برنامه اندروید آن نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته