دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در یک سمینار تخصصی؛

«راهکار‌های توسعه بازار افتای ایران» بررسی می‌شود

«راهکار‌های توسعه بازار افتای ایران» بررسی می‌شود
احکام برنامه هفتم توسعه با رویکرد توسعه بازار افتا، تقویت نیروی انسانی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات در سمینار «راهکارهای توسعه بازار افتای ایران» بررسی می‌شود.
کد خبر : 858181

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، احکام برنامه هفتم توسعه با رویکرد توسعه بازار افتا، تقویت نیروی انسانی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و نقش کلیدی بخش خصوصی در زیست‌بوم صنعت افتا در سمینار «راهکار‌های توسعه بازار افتای ایران» بررسی می‌شود.

سمینار نیم‌روزه «راهکار‌های توسعه بازار افتای ایران» روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

تحلیل زیست‌بوم افتای کشور، بررسی چارچوب آموزش و جذب نیروی انسانی و بررسی احکام برنامه هفتم توسعه با رویکرد بازار افتا از محور‌های این سمینار هستند و سخنرانان، مباحثی را درباره توسعه بازار امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ارائه می‌دهند.

در این سمینارمحمد حسام تدین، معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از ظرفیت‌سازی و تقویت نیروی انسانی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات کشور سخن خواهد گفت. ابوالفضل روحانی، رئیس کانون افتا به بررسی احکام برنامه هفتم توسعه با رویکرد توسعه بازار افتا می‌پردازد و پس از آن، علیرضا صالحی، نایب‌رئیس کانون افتا، دستاورد‌های اجرای طرح شناخت زیست‌بوم صنعت افتا و نقش کلیدی بخش خصوصی را معرفی می‌کند و سمینار با پرسش و پاسخ به کار خود پایان می‌دهد.

تقویت نیروی انسانی حوزه IT با «راهکارهای توسعه بازار افتای ایران» بررسی می‌شود

لازم به یادآوری است؛ این همایش با همکاری پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته