دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مقام مسئول مطرح کرد:

نقش پارک‌های علم و فناوری در حوزه اقتصادی کشور

نقش پارک‌های علم و فناوری در حوزه اقتصادی کشور
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پارک علم و فناوری اردبیل گفت: پارک‌های علم و فناوری‌های کشور نقش خطیری در حوزه‌های اقتصادی کشور دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی درست و روشمند به آن دست پیدا کرد.
کد خبر : 857042

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکل دفتر امور پشتیبانی و فناوری این وزارت طی سفر یک روزه از پارک علم و فناوری اردبیل بازدید و در جلسه هم‌اندیشی معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور شرکت کردند.

امید رضایی فر از پروژه‌های عمرانی پارک علم و فناوری اردبیل بازدید و از نزدیک در امور اجرایی آن قرار گرفت.

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم همچنین از نمایشگاه دائمی محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل بازدید و با مدیران عامل شرکت‌ها و واحد‌های فناور در محل کار آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

در ادامه رضایی فر در نشست صمیمی با اعضای پارک علم و فناوری به اهمیت فرهنگ‌سازی در حوزه فناوری و نوآوری اشاره کرد و گفت: پارک‌های علم و فناوری‌های کشور نقش خطیری در حوزه‌های اقتصادی کشور دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی درست و روشمند به آن دست پیدا کرد.

وی در جلسه هم‌اندیشی معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور ضمن تشریح نقطه به نقطه اهداف و عملکرد پارک‌های علم و فناوری کشور به سوالات معاونان اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب