دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا مطرح شد؛

تأمین بازار داخلی با ارائه شیوه‌‌های نوین آموزش فنی و مهارتی

تأمین بازار داخلی با ارائه شیوه‌‌های نوین آموزش فنی و مهارتی
مدیرعامل یک شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از ارائه بسته‌های نوین آموزش فنی و مهارتی خبر داد که علاوه بر تأمین نیاز داخلی به کشورهای حوزه خلیج فارس هم صادر می‌شوند.
کد خبر : 854972

مسعود افشین در حاشیه نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا از ارائه خدمات آی‌تی (IT) شامل سامانه آموزش آنلاین آداک آکادمی، سامانه آموزشی و مشاوره و پورتال سازمانی آداک در شرکت «آداک فناوری وستا» خبر داد و اظهار کرد: فعالیت شرکت در حوزه آموزش است و بسته‌های آموزشی فنی و مهارتی لازم را ارائه می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بسته‌های آموزشی دارای «نریتور»(شخصی است که کار گویندگی نریشن انجام می‌دهد) انگلیسی و عربی است و این بسته‌های مهارتی به کشورهای حوزه خلیج فارس هم صادر می‌شوند و موفق شده‌ایم بازار داخلی را نیز تأمین کنیم.

فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان کرد: آموزشگاه‌ها و مربیان آموزشی با ورود به سامانه شرکت و ثبت نام، از شرکت درخواست تولید بسته آموزشی می‌کنند و شرکت این بسته‌ها را تولید کرده و به مخاطب ارائه می‌کند.

افشین با بیان اینکه با سامانه آنلاین آداک آکادمی، آموزش برای مخاطب مقرون به صرفه می‌شود، ادامه داد: از سویی با این سامانه بهره‌وری آموزشگاه‌ها و مربیان را بالا برده و بازار کار آنان را تقویت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که محصول شرکت متبوع‌تان چه نیازی از نیازهای جامعه را برطرف می‌کند، عنوان کرد: محصول شرکت تمامی آموزش‌های مهارتی کاربردی، دوره‌های تعمیرات موبایل، تعمیرات پکیج، طراحی مد لباس، مراقبت‌های زیبایی و ... را برعهده دارد و بسته‌های آموزشی را تولید و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم.

فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تبیین کرد: آموزشیار فنی و حرفه‌ای و مهارتی نیز هستیم و آموزش‌های الکترونیک را در قالب بسته تولید می‌کنیم. آموزش‌دیده‌ها با استفاده از بسته‌های آموزشی وارد بازار کار می‌شوند و صفر تا صد مشاوره‌ها را به مخاطبان ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته