دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تینواستارز در الکامپ ۲۰۲۳؛ آینده روشنی که به دست دانش‌آموزان ساخته می‌شود

تینواستارز در الکامپ ۲۰۲۳؛ آینده روشنی که به دست دانش‌آموزان ساخته می‌شود
مدیر بخش دانش‌آموزی الکامپ گفت: امروز در رویداد تینواستارز، ۲۲ گروه از ۲۲ شهر مشغول معرفی ایده‌های نوآورانه خود هستند.
کد خبر : 854844

صاحبه سلوکی مدیر بخش دانش آموزی تینواستارز در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفتگو با خبرنگار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص برگزاری رویداد تینواستارز اظهار کرد: از سال ۹۷ برگزاری چندین رویداد دانش‌آموزی در کشور کلید خورد که هدف آن این بود که کودکان مناطق محروم و کم برخوردار بتوانند از ظرفیت‌های موجود در تهران و مناطق دیگر استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: از این رو ما درصدد آن برآمدیم که کودکان و دانش آموزان علاقمند و فعال دانش‌آموزان کم برخوردار را شناسایی کنیم. به همین منظور رویداد‌های مختلفی را در شهر‌های کم برخوردار مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام و مناطق حاشیه‌ای شهر تهران برگزار کردیم. در نهایت خروجی این رویداد‌ها در کمپ‌ها و گروه‌های برنامه نویسی شرکت کردند و منتخبین آن‌ها برای کارآموزی و کارورزی وارد شرکت‌های مختلف شدند.

مدیر بخش تینواستارز در ادامه بیان کرد: امروز در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، دانش‌آموزانی که در رویداد‌های سال ۹۷ شناسایی شده بودند به عنوان متخصصین بخش فناوری تینو استارز حضور دارند و ایده‌های فناورانه خود را به مردم عرضه می‌کنند.

وی درخصوص هدف از برگزاری رویداد تینو استارز در نمایشگاه الکامپ گفت: ما می‌خواهیم به این کودکان بیاموزیم که آینده را روشن ببینند و برای فعالیت‌های آینده خود برنامه‌ریزی کنند.

سلوکی در ادامه افزود: اکنون درغرفه تینو استارز ۲۲ ایده از ۲۲ شهر کشور حضور دارند. در این قسمت دانش آموزان و کودکان ایده‌های خود را معرفی می‌کنند. این کودکان آینده‌های کشور هستند که متخصصین، کارمندان و فعالان کسب‌وکار آینده کشور خواهند بود.

مدیر بخش دانش آموزی نمایشگاه الکانامپ گفت: حضور دانش آموزان و نوجوانان در این بخش انگیزه و خودباوری را به آن‌ها هدیه می‌دهد چرا که در قامت یک دانش آموز ایده خود را در نمایشگاهی به این ابعاد معرفی می‌کنند.

گفتنی است؛  تینو استارز رقابت استارت‌آپی دانش‌آموزان است. این رویداد برای دومین بار در نمایشگاه الکامپ حضور دارد. رویداد تینو استارز در راستای مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی و برای ایجاد بستر تعاملات و شبکه‌سازی تیم‌های دانش‌آموزی در کنار کسب‌وکار‌های توسعه‌یافته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته