دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با رویکرد حل مسئله و در راستای باغبانی هوشمند؛

رویداد «فن‌بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه» گشایش یافت

رویداد «فن‌بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه» گشایش یافت
آیین افتتاحیه نخستین رویداد فن‌بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه با رویکرد حل مسئله و در راستای باغبانی هوشمند در دانشگاه آزاد شهرقدس گشایش یافت.
کد خبر : 850102

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز مراسم افتتاحیه نخستین رویداد فن‌بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله قاسمی پیربلوطی دبیر علمی رویداد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، اسماعیل اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان  برگزار شد.

 عبدالله قاسمی پیربلوطی در این مراسم با اعلام حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده فناور بیان کرد: نخستین رویداد فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه با رویکرد حل مسئله در راستای باغبانی هوشمند برگزار شده است.

وی افزود: تلاش داریم با توجه به اینکه امسال امنیت غذایی و کمک به پروژه ملی یک میلیارد نهال در دستور کار قرار دارد با بسیج امکانات و تجهیزات موجود ازجمله پلتفرم‌ها(برنامه‌های کاربردی) انواع نهال‌های اصیل و سالم را در راستای باغبانی هوشمند گسترش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته