دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد استان کرمان:

رویداد «عصر امید» تحقق مطالبه رهبری در ارتباط صنعت و دانشگاه است

رویداد «عصر امید» تحقق مطالبه رهبری در ارتباط صنعت و دانشگاه است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: رویداد عصر امید اتصال و ارتباط صنعت و دانشگاه را به عنوان یکی از مطالبات رهبری فراهم می‌کند.
کد خبر : 849960

علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در حاشیه رویداد عصر امید سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها این است که مسائل و مشکلات کشور باید عالمانه حل شوند و استفاده از توانایی ظرفیت دانشگاه‌ها و استادان در این مسیر بسیار اساسی و مهم است.

وی افزود: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه حل مسئله و حل مسائل مهم نیاز‌های جامعه مطرح است و این موضوع یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌هاست.

منظری توکلی بیان کرد: کدام بحرانی مهم‌تر از تحریم بود، وقتی که مجموعه صنعت و دانشگاه دست به دست هم دادند، نترسیدند و توانستند بسیار‌ی از خطرات تحریم را با کمک مهندسی معکوس در دانشگاه واحد سیرجان بسازند و به جامعه تحویل دهند و اگر نترسیم و نترسانیم گره مشکلات حل می‌شود.

وی مطرح کرد: رویداد عصر امید دانشگاه آزاد سال گذشته زمانی برگزار شد که سایر دانشگاه‌ها دغدغه حضوری شدن آموزش‌ها، نظافت خوابگاه‌ها و غذا را داشتند، دکتر طهرانچی دستور برگزاری رویداد عصد امید را داد که انصافاً امیدآفرین بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیان کرد: دست عنایت خداوند را در رویداد عصر امید دیدیم و شاهد جلوه بی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و اکنون سومین رویداد عصر امید دانشگاه آزاد برگزار شد.

منظری توکلی ادامه داد: رویداد عصر امید شرایط انگیزه را فراهم می‌کند که در صحنه و میدان همه مردم شاهد آن باشند و یکی از مطالبات رهبری که اتصال و ارتباط بین صنعت و دانشگاه است را فراهم می‌کند.

رویداد و نمایشگاه تخصصی عصر امید استان کرمان با توجه به ظرفیت‌های شهرستان سیرجان و برای نخستین‌بار به‌صورت تخصصی در بخش صنایع از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته