دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور وزیر ارتباطات؛

اولین نمایشگاه صنعت پست آغاز بکار کرد

اولین نمایشگاه صنعت پست آغاز بکار کرد
اولین نمایشگاه صنعت پست با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مدت ۴ روز در محل مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
کد خبر : 849838

به گزارش خبرنگار گروه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین دوره نمایشگاه صنعت پست با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزیر ارتباطات آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه باهدف ارایه جدیدترین فناوری ها، دستاورد‌ها و خدمات زنجیره تامین در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمندسازی برگزار می‌شود.  

در این نمایشگاه صنایع و خدمات بسیاری همچون حمل ونقل، لجستیک هوشمند، تجارت الکترونیک، صنایع زیست محیطی و تولیدکنندگان ابزار و محصولات مرتبط دراکوسیستم صنعت پست فعال هستند و گرد هم آوردن این اجزا در این رویداد برای نخستین بار گامی مهم در جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه خدمات پستی و هوشمند سازی پست است.  

همچنین ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور با حضور در این نمایشگاه جدیدترین دستاورد‌های خود را در حوزه  تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند به نمایش می‌گذارند.

گفتنی است نمایشگاه صنعت پست از ۸ تا۱۱ خرداد ماه به مدت ۴ روز در محل مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته