دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1402 - 07:29
بر اساس علوم شناختی؛

اپلیکیشن مربوط به استخدام افراد در سازمان‌ها طراحی شد

اپلیکیشن مربوط به استخدام افراد در سازمان‌ها طراحی شد
محققان یک تیم استارت‌آپی موفق به طراحی اپلیکیشنی در حوزه علوم انسانی و علوم شناختی انسان شدند که مرتبط با استخدام افراد در سازمان‌هاست.
کد خبر : 848378

سمیه خوش‌سرور مدیرعامل یک شتاب‌دهنده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: راه‌حل‌های نوین فناوری مالی نشان داده که فناوری و دیجیتال‌سازی، نقش مهمی در رفع محدودیت‌های ذاتی سیستم مالی فعلی دارند. دیجیتال‌سازی مالی که مدت‌ها به تأخیر افتاده، می‌تواند منجر به شفافیت هرچه بیشتر شود و با حذف بسیاری از واسطه‌های مورد نیاز برای تسهیل معاملات مالی، هزینه‌های معامله را کاهش دهد. همچنین می‌تواند هزینه تأمین مالی را کاهش و خدمات مالی را فراگیرتر کند.

وی افزود: این شتاب‌دهنده با هدف توسعه و بهره‌برداری از جدیدترین فناوری‌های مالی روز دنیا در حوزه فناوری‌های مالی، مشاوره و منتورینگ، فضای کار اشتراکی و سرمایه‌گذاری از مرحله سرمایه بذری (Seed تا عرضه اولیه سهام (IPO) فعالیت می کند.

وی گفت: این شتابدهنده، چندین استارت‌آپ‌ که در زمینه فناوری‌های مالی فعالیت دارند را حمایت می‌کند. جدیدترین محصول این شتاب‌دهنده ساخت اپلیکیشن در حوزه علوم انسانی و علوم شناختی انسان بوده که از موضوع پاداش تا ممیزی‌های استخدام از طریق این اپلیکیشن انجام خواهد شد. 

به گفته وی، بخش تحقیقاتی این محصول انجام شده و در حال کدنویسی هستیم.

خوش‌سرور عنوان کرد: این شتاب‌دهنده اکنون چهار هسته فعال به نام‌های سندباکس، نوآتریدر، نوآفاندینگ و نوآپی دارد که سندباکس در حوزه آموزش‌های عمومی مورد نیاز بازار کار، نوآتریدر در حوزه معامله‎‌ خودکار بازارهای مالی مبتنی بر تحلیل تکنیکال، نوآفاندینگ به‌عنوان پلتفرم تأمین مالی جمعی و نوآفاندینگ حل مشکلات تبادلات مالی کسب‌وکارهای داخلی و انتقال حواله بدون مشکل فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته