دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1402 - 13:10
در اینوتکس ۲۰۲۳؛

توانمندی‌های کشور در حوزه علوم شناختی ارائه می شود

توانمندی‌های کشور در حوزه علوم شناختی ارائه می شود
پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری همزمان با هدف ارائه دستاورد‌های این حوزه همزمان با دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ارائه می‌شود.
کد خبر : 846214

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از معاونت علمی، پاویون ستاد علوم شناختی با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌ها درعرصه تولید و ساخت ابزار‌ها و دستگا‌های فناورانه در حوزه‌های شناختی و کمک به رونق کسب و کار‌ها و تجاری‌سازی محصولات، در نمایشگاه اینوتکس برپا خواهد شد.

توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌ها و دستاورد‌ها، حمایت برای تامین منابع مالى، ارایه راه‌کار‌های مناسب برای ورود به بازار، همکاری و مشارکت بین شرکت‌های فناور و استارتاپ‌ها و گفتگو و شبکه سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری از اهداف برپایی پاویون محصولات شناختی در این نمایشگاه بین‌المللی است.

ستاد علوم شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در این نمایشگاه در قالب پاویونی با حضور فعالان اکوسیستم و نهاد‌های تامین مالی شناختی شامل شتابدهنده‌ها، مراکز نوآوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری حضور خواهد داشت.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب