استارتاپ « بوموند» تجربه جدید از گردشگری در ایران
به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، یکی از ایونت های جذاب در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ ارائههایی بود که صاحبان استارتاپ ها و فعالان کسبوکارهای نوپا در سالنهای مختلف نمایشگاه در معرض قضاوت مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار میدادند.
سیاوش یزدان پناه دانشآموخته معماری و صاحب کسبوکار برند بوم وند است که امروز در سالن استیج نمایشگاه، کسبوکار خود را به حاضران معرفی کرده است.
یزدان پناه که حالا مدیرعامل بوم وند است «زندگی کن مثل یک شهروند بومی» را شعار بوم وند اعلام کرد و در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری آنا گفت: مدت زیادی بود که به عنوان تور لیدر فعالیت میکردم و به خاطر شرایط کاریام به سفرهای زیادی میرفتم.
او در ادامه افزود: دقیقه شروع ایده پردازیام و ایجاد استارتاپ بوم وند از همین سفرها آغاز شد.
صاحب این شرکت خلاق و فناور در ادامه افزود: گردش کار و مشتری یابی شرکت به این صورت است که مثلاً ما در هرمزگان میآییم یک ماهیگیر را پیدا میکنیم که فکر میکنیم سبک زندگیاش برای افرادی که در فضاهای شهری زندگی کردهاند شاید جالب باشد به این نحو که پل ارتباطی میشویم بین آن فرد علاقمند به ماهیگیری و آن ماهیگیر مقیم هرمزگان تا به اندازه چند روز یا هر میزانی که خواست او با پرداخت هزینهای در آن اکوسیستم زندگی کند.
یزدان پناه گفت: فعلاً تمرکز شرکت بوموند در شهرهای استان هرمزگان است اما قصد داریم به مرور با حمایتهایی که از بوم وند میشود در استانهای دیگر هم فعالیتهای این وب اپ را ادامه دهیم.
مدیرعامل بوم وند در مورد میزان درآمد خالص ایجاد شده در باره زمانی ۵ ماهه را ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و پیشبینی نمود: چشمانداز درآمد بوم وند در دوره آتی یکساله حدود یک میلیارد تومان است.
انتهای پیام/