تحلیل هوشمند رفتار کاربران به محصولات تولیدی در شبکههای اجتماعی
جواد کیا مدیرعامل یک شرکت فناور از شرکتهای حاضر در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ که با استفاده از مکانیزمهایی به تحلیل رفتار کاربران در شبکههای اجتماعی میپردازد به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: تلاش میکنیم با ابزارهای تحلیلی که در اختیار داریم به مشتریان و صاحبان برند کمک کنیم تا حس کنند که چه احساسی نسبت به برند آنها در شبکههای اجتماعی وجود دارد.
وی افزود: ممکن است برندی تجاری یا آموزشی یا صنعتی داشته باشید و حتماً برایتان مهم است که نظر کاربران و احساس آنها را در مورد مجموعه خود بدانید.
مدیرعامل شرکت مهتا با اشاره به اینکه در این شرکت علاوه بر گزارشهای آماری، سلسله گزارشهای هوشمند هم به صاحبان برنده ارائه میشود، افزود: در مهتا همه احساسات کاربران در شبکههای اجتماعی نسبت به برند شما و یا هر کلمه کلیدی که برای شما به عنوان مشتری یا صاحب برند مهم است، رصد میشود به نحوی که بعد از ارائه گزارشها به مجموعهها آنها برآیندی درست و واقعی نسبت به محصول خود برداشت میکنند.
کیا گفت: داشتن تحلیل درست و واقعی مخاطبان نسبت به یک کالا یا محصول به صاحبان بیزنسها کمک میکند تا برنامه ریزی مناسب تری داشته باشند و استراتژیهای بعدی را مطابق با تحلیل دادهای که دارند پیادهسازی کنند.
وی افزود: براساس تحلیل خشم، شادی، اعتراض و نگرانی و .. کاربران و مشتریان در شبکههای اجتماعی به صاحبان مشاغل و محصول، تحلیل استراتژی میدهیم و شما به عنوان مشتری و صاحب برند این بازخوردها را مبنای یک تصمیم استراتژیک میکنید.
مدیرعامل این شرکت دانشبنیان بیان کرد: با سیستم آلرتی که در این پلتفرم دیده شده است و با مشخص شدن کلید واژههای صاحبان برند به عنوان یک مجموعه تحلیل داده قادر هستیم گزارشی هوشمند از تکرار کلمات کلیدی مد نظر مشتریان و تحلیل رفتار آنها دراختیار مشتری قرار دهیم.
انتهای پیام/