دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در اینوتکس۲۰۲۳ برگزار شد؛

واکاوی تاثیر فیلترینگ بر روی کسب‌و‌کارهای خصوصی در فروم حکمرانی

واکاوی تاثیر فیلترینگ بر روی کسب‌و‌کارهای خصوصی در فروم حکمرانی
در بخشی از رویداد فروم حکمرانی تاثیر مسئله فیلترینگ بر روی تولید، عرضه و تقاضای کسب و کارها واکاوی شد.
کد خبر : 846484

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،فروم حکمرانی (G-forum) یکی از رویدادهای جذاب اینوتکس است که به منظور پرداختن به مباحث حوزه فناوری و نوآوری از زاویه دید حکمرانی برای دومین سال با همکاری اندیشکده حکمرانی شریف در نمایشگاه اینوتکس برگزار می شود.

این رویداد قصد دارد تا با حضور صاحب نظران، سیاست گذاران و فعالین اکوسیستم نوآوری کشور، به بررسی مهم ترین چالش های حکمرانی در ارتباط با حوزه فناوری و نوآوری بپردازد.

در اولین روز از نمایشگاه اینوتکس، رویداد فروم حکمرانی به منظور بررسی "سود و ضرر فیلترینگ برای بخش خصوصی" میزبان محمدحسین حمیدی،مشاور کسب و کار، شهاب جوانمردی، مدیرعامل شرکت فناپ و پشتون پورپزشک مدیرعامل پادرو بود.

پشتون پور پزشک مدیرعامل یکی از کسب‌ و کارهایی که به دلیل فیلترینگ آسیب دیده بود، تجربیات خود را به اشتراک گذاشت و گفت: زیان‌هایی که فیلترینگ به کسب و کارها وارد کرده باعث شده است اکنون بخشی از نیروهای IT و نیروهای انسانی کسب و کارها انرژی خود را صرف این کنند تا دسترسی به سایت‌های جهانی را برای اعضا باز کنند. این موضوع باعث می‌شود هزینه خدمات و یا محصول کسب و کارها افزایش پیداکند و درنهایت نیروی مولد از کسب و کارها خارج شود.

در این نشست تلاش شد تا ابعاد مسئله فیلترینگ از زوایای مخالف مانند تاثیری که بر روی تولید، عرضه و تقاضای کسب و کارها دارد واکاوی شود. همچنین مهمانان به بررسی این موضوع پرداختند که آیا سیاست فیلترینگ می‌تواند ابعاد اقتصادی مثبتی هم برای کسب و کارها داشته باشد یا خیر؟

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته