دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی مطرح کرد؛

ضرورت تجمیع ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان برای رفع مسئله آب

ضرورت تجمیع ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان برای رفع مسئله آب
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت تجمیع ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان برای رفع مساله آب تاکید کرد.
کد خبر : 845951

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد همت سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

وی در نشستی که با مسئولان علمی و مجموعه‌های فناور فعال در حوزه آب و محیط زیست استان سیستان و بلوچستان داشت گفت: نیاز است سازماندهی تمامی ظرفیت‌های علم و فناوری در استان معطوف به مسئله آب و حل مسائل موجود برای مردم باشد؛ از این رو باید تلاش کنیم که فعالیت‌های فناورانه به رفع مسائل و چالش‌های اساسی منجر شود.

همت بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های ارزشمندی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران استانی انجام شده و یا در حال پیگیری است، اما این کار‌ها نیز پاسخ‌گوی همه نیاز‌های استان نیست و باید اقدامات بیشتر و با کیفیت‌تر شود.

سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ادامه داد: دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری و تمامی فناوران و صنعتگران استان برای ثمربخشی بیشتر فعالیت‌هایشان باید نسبت خود با حل مسائل اصلی مردم استان، که حتما مهمترین آن آب است مشخص کنند.

وی در ادامه رویکرد‌ها و برنامه‌های معاونت علمی در زمینه راهبری و حمایت از مجموعه‌های فناور و توسعه دانش و فناوری‌های راهبردی را تشریح کرد و گفت: باید به جایگاه ویژه و خاص فناوری‌های نوین در حل مسائل آبی کشور توجه ویژه ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب