دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت یک شرکت فناور؛

تولید تجهیزات آبیاری کشاورزی با فناوری‌نانو تقویت شد

تولید تجهیزات آبیاری کشاورزی با فناوری‌نانو تقویت شد
یک شرکت فناور موفق به تولید انواع تجهیزات آبیاری و اتصالات پلیمری تولید شده است که با استفاده از فناوری‌نانو تقویت شده‌اند.
کد خبر : 845756

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک شرکت دانش بنیان انواع اتصال رزوه‌ای تبدیل دنده‌ای (Threaded Coupling)، گلدان (Coupling)، درپوش (Plug)، زانویی، سه راهی (Tee)، شیر پروانه‌ای، شیر توپی و مغزی پلیمری U-PVC حاوی نانوذرات تولید می‌کند که به دلیل استفاده از نانوذرات، مقاومت ضربه در آن‌ها افزایش یافته و استحکام به بیشینه مقدار خود می‌رسد.محصولات این شرکت به کشور‌های همجوار ایران همچون عراق، افغانستان، ارمنستان و تاجیکستان صادر می‏‌شود.

از مزیت‌های رقابتی محصولات این شرکت می‌توان به دوام بالا و قیمت پایین نسبت به نمونه‌های خارجی اشاره کرد. این شرکت محصولات متنوعی در حوزه تجهیزات آب و آبیاری به بازار ارائه کرده است که می‌توان به شیرآلات پلیمری (توپی، پروانه‌ای، کشویی)، سیستم‎‌های آبیاری بارانی (کمربند، شیر خودکار، رایزر، آبپاش)، سیستم‌‎های آبیاری قطره‎ای (لی‎فلت، شیر‌های انشعاب، قطره چکان) و اتصالات رزوه‎ای PVC-U اشاره کرد.

در تولید و عرضه محصولات، بهینه‌سازی مصرف آب بوده و تلاش اصلی در این راستا است که منابع آب و انرژی به درستی مدیریت شده و تجهیزات کشاورزی باکیفیتی در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته