دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه و شهرداری تهران برای تولید مسکن؛

۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران احداث می‌شود

۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران احداث می‌شود
تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران بین دانشگاه تهران و شهرداری تهران منعقد شد.
کد خبر : 842362

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران بین سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و علیرضا زاکانی شهردار تهران منعقد شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از طرف شهرداری تهران و سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران و رضا قاسمی مدیرکل طرح‌های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران از طرف دانشگاه تهران این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، شناسایی و معرفی اراضی دارای سند قطعی مالکیت با قابلیت تخصیص به موضوع تفاهم‌نامه از سوی دانشگاه تهران صورت می‌گیرد و برای ساخت و سرمایه‌گذاری زمین معرفی‌شده توسط طرفین تفاهم‌نامه اقدام می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به نمایندگی از شهرداری تهران و رئیس سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران به نمایندگی از دانشگاه تهران، مسئولیت پیشبرد موضوع تفاهم‌نامه و پیگیری تحقق آن را برعهده دارند.

مدت زمان تفاهم‌نامه از زمان امضا ۵ سال تعیین شده است و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

مبادله تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در طرح، ساخت و سرمایه‌گذاری برای تولید ۷ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به دانشگاه تهران برای تأمین مسکن اساتید جوان، اعضای هیأت علمی دانشگاه و یاوران علمی (کارمندان) دانشگاه تهران عصر روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ در نشست شورای دانشگاه تهران با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکدگان، دانشکده‌ها، پردیس‌ها و مراکز وابسته به دانشگاه تهران برگزار شد، صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته