هزینه عملیاتی شرکتها با نرمافزار «CRM» تسهیل میشود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اخیرا مجله CRM دریافته است که ۹۱ ٪ از مشاغل با ده کارمند یا بیشتر در حال حاضر از نرمافزار CRM استفاده میکنند. سیآر ام در لغت به معنای مدیریت ارتباط مشتری است. تقریباً در چشمانداز امروزی غیرممکن است که بدون استفاده از راه حل CRM بتوان در تجارت مدرن رقابتی باقی ماند.
استفاده از CRM تصمیم گیری را برای تمامی موارد مانند نحوه مدیریت کسبوکار، همسو کردن تیمهای شرکت، کیفیت خدمات مشتری و هزینههای عملیاتی شرکت را تسهیل میکند، زیرا CRM به کسبوکارها دانش زیادی را ارائه میدهد که توسعهدهندگان میتوانند برای بهبود فرآیندها و تصمیمات در هر مرحله از آن استفاده کنند. همانطور که همه میدانند، افزایش اثربخشی تصمیمات توسعهدهندگان به طور مستقیم بر عملکرد شرکت تأثیر میگذارد که به نوبه خود بر رشد فروش تأثیر میگذارد. این نرمافزار در واقع میتواند به بهبود تصمیمات فروش و عملکردشان کمک کند.
CRM میتواند به توسعهدهندگان در مدیریت تیم فروش کمک کند و بر قابلیت فروش و بهرهوری تأثیر بگذارد. تحقیقات اخیر انجامشده توسط Workbooks نشان داد که ۶۶ درصد ازسازمانهای بریتانیا احساس میکنند که CRM با ارائه دادهها و ابزارهایی که برای برتری نیاز دارند، بهرهوری کارمندانی که با مشتری روبرو هستند را بهبود میبخشد.
کسبوکارها میتوانند از ویژگیهایی مانند گزارشدهی بیدرنگ و ردیابی فعالیت برای مدیریت تیمها استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که فروشندگان یک روش مشترک را به اشتراک میگذارند و بهترین شیوهها را دنبال میکنند. همچنین با شناسایی مناطقی که ممکن است یک فرد یا تیم کمبود داشته باشد، به بهبود عملکرد فردی کمک میکند.
شناخت نیازهای توسعه دقیق تیم فروش به توسعهدهندگان یک شرکت کمک میکند تا تصمیمات بهتری برای بهبود اجرا، افزایش عملکرد، انجام آموزش و مربیگری به صورت شهودی برای به حداکثر رساندن بازده بگیرند.
توسعهدهندگان همچنین میتوانند از ویژگیهایی مانند اتوماسیون برای مدیریت کارهای تکراری در زمینههایی مانند مدیریت استفاده کنند. اتوماسیون بار اداری را کاهش میدهد و فروشندگان شرکت را کارآمدتر و مولدتر میکند. این ویژگیها بهطور مستقیم بر عملکرد کسبوکارها تأثیر میگذارد.
انتهای پیام/۳۰۰۴/
انتهای پیام/