دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1401 - 11:15
وزیر علوم در مرقد امام خمینی(ره):

نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه‌ای به توسعه علم، فناوری و نوآوری دارد

نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه‌ای به توسعه علم، فناوری و نوآوری دارد
زلفی گل گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه‌ای به توسعه علم، فناوری و نوآوری دارد.
کد خبر : 830432

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، صبح امروز، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاهیان با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

وزیر علوم در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: جهت تجدید میثاق با ارمان‌های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بارگاه امام خمینی حضور یافتیم.

وی افزود: امام راحل فرمودند دانشگاه کارخانه آدم سازی است. وظیفه جامعه فرهیخته دانشگاهی، تربیت نسل‌های عالم‌تر، عاقل‌تر، داناتر، با اخلاق‌تر و با تقواتر از گذشته و تحویل آن به جامعه است. 

زلفی گل ادامه داد: امروز از طریق قدرت نرم می‌شود جوامع مختلف را تحت تاثیر قرار داد و قدرت نرم هر جامعه با توسعه علم، فناوری و نوآوری مقدر می‌شود. در همین راستا نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ویژه‌ای توسعه علم و فناوری و نوآوری دارد. 

وزیر علوم اظهار کرد: اعتقاد نظام ما و اعتقاد حاکمیت و جمهوری اسلامی این است که هرگونه سرمایه گذاری در علم، فناوری و نوآوری بهترین نوع سرمایه گذاری در دنیا شناخته می‌شود زیرا منجر به توسعه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی افزود: با تولید علم مرجعیت علمی که از منویات مقام معظم رهبری است، تحقق می‌یابد. از طریق مصرف علم نیز رفاه اجتماعی، آرامش و آسایش برای جامعه محقق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته