دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دانشگاه شهرکرد انجام می‌شود؛

احداث «پارک صنعت برق» با تجهیزات اهدایی پنج میلیاردی

احداث «پارک صنعت برق» با تجهیزات اهدایی پنج میلیاردی
«پارک صنعت برق» در راستای آشنایی بیشتر دانشجویان با این صنعت و با اهدای تجهیزاتی بالغ بر پنج میلیارد ریال در دانشگاه شهرکرد، احداث می‌شود.
کد خبر : 825158

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، اقلام و تجهیزات مرتبط با صنعت برق-قدرت، برای احداث پارک آموزشی صنعت برق با پیگیری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد و مساعدت شرکت برق منطقه‌ای اصفهان و همکاری اداره تدارکات دانشگاه در اختیار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد، قرار گرفت.

احمدی ندوشن، رئیس دانشکده فنی و مهندسی ارزش این تجهیزات اهدایی را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این اقلام و تجهیزات که در صنعت برق مورد استفاده قرار می‌گیرد برای آموزش دانشجویان رشته مهندسی برق- قدرت به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: با بهره‌گیری از این تجهیزات پارک صنعت برق در مجاورت دانشکده فنی و مهندسی در راستای آشنایی بیشتر دانشجویان با صنعت و تجهیزات برق ایجاد می‌شود.

احمدی ندوشن در پایان خاطرنشان کرد: این اقلام و تجهیزات شامل؛ کلیدهای قدرت ۴۰۰ کیلوولت، انواع سکسیونر ۶۳ کیلوولت، لاین تراپ ۶۳ کیلوولت، انواع رله و تجهیزات حفاظتی صنعت برق، انواع برقگیرهای ۲۰ و ۶۳ کیلوولت، انواع مقره‌ها، سیستم‌های مخابراتی پست‌های فشار قوی، انواع کابل‌های فشار قوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته