دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1401 - 15:10
در بازدید از خانه خلاق و نوآوری سپندار مطرح شد؛

حمایت از جوانان گامی بزرگ برای گسترش علوم انسانی و هنر بوده است

حمایت از جوانان گامی بزرگ برای گسترش علوم انسانی و هنر بوده است
به‌منظور ارزیابی فعالیت‌های ‌هلدینگ سپندار در کاربردی سازی علوم انسانی و هنر مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری تهران با مدیران این مجموعه دیدار کرد.
کد خبر : 822164

به گزارش خانه خلاق و نوآوری رسانه آنا، به‌منظور ارزیابی فعالیت‏‌های ‌هلدینگ سپندار در کاربردی سازی علوم انسانی و هنر،  بهزاد بهزادی، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری تهران)، نسیم سیدی، مشاور مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران و مدیر پیمان‌های شهرک‌های صنعتی و علی خضری، مسئول حوزه مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در محل ساختمان مرکزی هلدینگ سپندار حضور یافته و با مدیران این مجموعه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار محمد نجاری، مدیرعامل هلدینگ سپندار، به معرفی توانمندی‌های این مجموعه پرداخت و گفت: هلدینگ سپندار با همراهی ییش از پنجاه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌‏ها و دانشجویان دکتری این مراکز، با هدف کاربردی و تجاری‌سازی علوم انسانی و هنر تاسیس شده است. این هلدینگ با امکانات کاملی مثل چاپ و نشر آواهیا، سالن تماشاخانه ظفر، استودیو ارسام، معماری و مرمت رادمان،  کافه آواهیا، کمپانی سینما تئاتر سارا و موسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد، پذیرای پیشکسوتان، دانشگاهیان و استعدادهای جوان است. حمایت از جوانان،  در کنار استفاده از دانش پیشکسوتان، گامی بزرگ در جهت گسترش علوم انسانی و هنر بوده است.

مدیرعامل هلدینگ سپندار با معرفی چهار تیم مستقر در خانه خلاق و نوآوری سپندار و نحوه مشارکت و حمایت از تیم‌ها افزود: با ایده‌ای که برای نخستین بار در تاریخ ادبیات نمایشی در خانه خلاق و نوآوری سپندار اجرایی شده،  دو نمایشنامه «بساوایی» و «بی وقفه یاغی»، علاوه بر متن مکتوبِ این آثار، همراه خود شناسه افزوده پاسخ سریع دارند و مخاطب می‌‏تواند همزمان نمایش رادیویی این آثار را همراه با موسیقی و صداگذاری و... بشنود.

سپس بهزاد بهزادی با جالب توجه خواندن اقدامات اساسی و کاربردی هلدینگ سپندار، به اثرگذاری خانه خلاق و نوآوری سپندار، در مدت فعالیت اشاره کرد و وجود چنین امکانی در بخش خصوصی را ظرفیت ویژه‌ای برای کشور دانست و مدل اقتصادی فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری سپندار را نیز بسیار راهبردی و کارگشا خواند و افزود: از ابتدای حضور در این کسوت، نسبت به توانمندسازی هنرمندان برای حضور موفق در عرصه‌های تجاری فرهنگ و هنر، دغدغه داشته ‌و اکنون این دغدغه با همراهی علم، فناوری و هنر در خانه خلاق و نوآوری سپندار اجرایی شده است و خانه خلاق و نوآوری سپندار، گامی بلند در کاربردی ‏سازی علوم‏ انسانی و هنر برداشته است که باید الگوی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور باشد.

در ادامه نسیم سیدی به تنوع و اثرگذاری فعالیت‌های هلدینگ سپندار اشاره کرد و افزود: با توجه به رشته خودم که شهرسازی است، باید به طراحی و معماری فضاهای شخصی و اشتراکی این موسسه نیز اشاره کرد که روح را جلا می دهد و در منطقه اقتصادی شهر تهران، مامن علوم انسانی و هنر شده است. مشاور مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران، ضمن دعوت برای همکاری و فعالیت های مشترک به ویژه در حوزه‌های تبلیغات و برندسازی، حضور علم و عمل را در برنامه راهبردی خانه خلاق و نوآوری سپندار، مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه علی خضری با اشاره به شناختی که از رویدادهای هلدینگ سپندار داشته است، اظهار کرد: وسعت فعالیت‌های هلدینگ سپندار، تنوع اقدامات، برون سپاری، تیم سازی،‌ محتوا محوری و شناخت مخاطب، در این مجموعه به خوبی هویدا است.

بازدید از امکانات و فضای کار اشتراکی خانه خلاق و نوآوری سپندار، آشنایی با تیم های مستقر و فعالیت آن‌ها، پایان بخش این دیدار بود.

انتهای پیام/110/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته