توسعه بازار کسبوکارهای دیجیتال با هدفمندسازی تولید محتوا
به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به مجموعه فعالیتهایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت میگیرد، اطلاق میشود. در واقع تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام صورت میگیرد، دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.
با توجه به رشد استفاده عموم مردم از ابزارهای دیجیتال به خصوص شبکههای اجتماعی و به تبع آن رشد تقاضای شرکتها به حضور و فعالیت در این فضا و همچنین فراهم بودن امکانات برای صادرات سرویسها، شرکتهای دانشبنیان و خلاق زیادی به این حوزه ورود کردهاند.
بازاریابی دیجیتال
حوزه محوری فعالیت یک شرکت دانشبنیان، دیجیتال مارکتینگ با تمرکز روی شبکههای اجتماعی و اطلاعات آنها است. به این شکل که متناسب با نیاز مشتریان در فضای دیجتال، استراتژیها و راهکارهای مختلف توسط این شرکت، طراحی و اجرا میشوند.
تا به امروز بالغ بر ۴۰۰ پروژه موفق برای بیش از ۵۰ مجموعه در زمینههای مختلف دیجیتال مارکتینگ انجام شده و تمرکز در حال حاضر برای ارائه سرویسها به کشورهای اروپایی و کامل کردن سرویسها برای کاربران داخلی است.
امروزه تمامی برندهای دنیا حداقل یک وب سایت را دارند و اگر این طور نباشد، حداقل در شبکههای اجتماعی حضور دارند یا دارای یک استراتژی تبلیغاتی دیجیتال هستند. امروزه محتوای دیجیتال و بازاریابی انقدر رایج شدهاند که شرکتها به این شیوه به عنوان راهی مهم برای توسعه خود نگاه میکنند.
هدفمندسازی تولید محتوا
پلتفرم آنالیز شبکههای اجتماعی نیز با آنالیز عملکرد در اینستاگرام تولید محتوا را هدفمندتر میکند و با استفاده از مهمترین اطلاعات شبکههای اجتماعی، مؤثرترین استراتژیهای ممکن را در راستای رشد کسب وکار خود به کار میبرد. همچنین این سرویس به کسب و کارهای کوچک که قصد فعالیت در شبکهها اجتماعی را به صورت تخصصی دارند، مشاوره ارائه میدهد.
با افزایش دسترسی افراد به اینترنت و روند رو به رشد آن، بازاریابی هم تحت تاثیر قرار گرفته است و امروزه هر کسب و کاری با توجه به شرایط و موقعیت خود، دلایلی برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ دارد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/