دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1394 - 12:08
معاونت فرهنگی دانشگاه تهران خبر داد

شبکه مددکاری اجتماعی در دانشگاه تهران راه‌اندازی می‌شود

دکتر مجید سرسنگی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران از راه‌اندازی شبکه بزرگ مددکاری اجتماعی دانشگاه تهران برای کمک به نیازمندان خبر داد.
کد خبر : 66084

مجید سرسنگی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران در حاشیه همایش ترویج مسوولیت اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: «نقش دانشگاه‌ها در زمینه مسوولیت اجتماعی ممتاز است. دانشگاه‌هایی که در حوزه مسوولیت اجتماعی کار نمی‌کنند یک بعد از کار آنها مفقود است».


او گفت: «چیزی که در حال حاضر در حوزه مسوولیت اجتماعی مشاهده می‌کنیم رضایت‌بخش نیست. اما با حرکت‌های که در دانشگاه‌ها شروع شده است امیدواریم که در چند سال آینده دانشگاه‌ها نقش فعال‌تری در حوزه مسولیت اجتماعی ایفا کنند و در واقع آن بعد مهم دانشگاه که ارتباط با جامعه است را تقویت کنند».


سرسنگی از ایجاد یک شبکه مددکاری اجتماعی به نام شبکه مددکاری اجتماعی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: «این شبکه می‌خواهد از یک طرف به نیازمندان خود دانشگاه و از طرف دیگر به نیازمندان بیرون از دانشگاه کمک کند. این شبکه به عنوان یک شبکه مددکاری بزرگ قصد دارد که با کمک‌های خیریه هم به عوامل دانشگاه تهران و هم نیازمندان بیرون از دانشگاه، از بیماران و ... کمک رسانی کند».


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته