دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1400 - 10:59

فراهم شدن فرصت دوباره برای جاماندگان آزمون دکتری تخصصی پزشکی

مهلت مجدد ثبت‌نام برای آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی/ فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در اردیبهشت ۱۴۰۱ ارائه می‌شود.
کد خبر : 648287
میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۱/ نجف آباد



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری تخصصی پژوهشی/ فناوری محور (Ph.D by Research) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای ۲ و ۳ و ۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.


ثبت نام در این آزمون در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ انجام شد و بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی فرصت جدیدی به جاماندگان داده شد و مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی، نیمه دوم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ خواهد بود.


هزینه ثبت نام آزمون کتبی مبلغ ۲ میلیون و ۸۵ هزار ریال (۲۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان) و استفاده از خدمات پیامکی ۱۲ هزار ریال (۱۲۰۰ تومان) است. داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار به مبلغ ۲ میلیون ۹۷ هزار ریال (۲۰۹ هزار و ۷۰۰ تومان) و دریافت کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) اقدام کند.


با توجه به واریز مستقیم این مبالغ به حساب خزانه دولت، وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.


توجه: داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو رشته (یا مجموعه) هستند باید برای هر یک پرداخت جداگانه انجام دهند.


مدارک لازم برای ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است.


انتهای پیام/4040/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته