دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1400 - 10:24

امضای قرارداد عاملیت مالی فی‌مابین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و استان یزد

قرارداد عاملیت مالی فی‌مابین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور دهقانی فیروزآبادی امضا شد.
کد خبر : 648267
یزد



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، قرارداد عاملیت مالی فی‌مابین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه و رئیس هیئت‌مدیره صندوق، عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق و همچنین دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد منعقد شد.


این قرارداد با هدف مدیریت وجوه جاری واحد دانشگاهی با هدف پرداخت هم‌زمان سود و ارائه ضمانت‌نامه قراردادهای برون دانشگاهی به امضا رسید و استان یزد آمادگی خود را برای اجرای این قرارداد و در اختیارقرادادن منابع مالی دانشگاه به صندوق به‌منظور تحقق اهداف مذکور اعلام کرد.


لازم به ذکر است این قرارداد اولین مورد از قرارداد واحدهای دانشگاهی در کشور با صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور مدیریت وجوه است.


اعطای سود بیشتر در مقایسه با حساب‌های کوتاه‌مدت بانکی و ارائه بسیار سهل ضمانت‌نامه‌های درخواستی واحدهای دانشگاهی، دو مزیت اصلی این قرارداد برای تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته