دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1400 - 10:15

کتابخانه تخصصی قرآن و حدیث دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شد

کتابخانه تخصصی قرآن و حدیث وابسته به پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس شد.
کد خبر : 646331
قرآن



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی رستمی مسئول پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: پژوهشکده در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود در کتابخانه این پژوهشکده، اقدام به تاسیس کتابخانه تخصصی قرآن و عترت در محل دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نموده است.


مسئول پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: در این کتابخانه بیش از چهار هزار جلد کتب نفیس و ارزنده با موضوعات متنوع قرآن، حدیث و ... موجود است که بیش از هزار جلد آن به موضوعات تفسیر قرآن کریم و حدیث اختصاص دارد.


وی ضمن دعوت از اعضای هیئت علمی، کارکنان و پژوهشگران علاقمند به مطالعات کتب دینی ابراز داشت: همه پژوهشگران می‌توانند از این مجموعه که واقعاً به مثابه ذخایر ارزشمند دینی و معنوی محسوب می‌شود به صورت رایگان در طول روزهای هفته از شنبه تا چهارشنبه و طی ساعات اداری بازدید کنند و از مطالب کتب موجود نهایت بهره را ببرند.


نشانی کتابخانه قرآن و حدیث در خیابان اسکندری، خیابان فرصت شیرازی، ساختمان ستادی ۲ پلاک ۱۳۶ طبقه سوم است.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته