۷۰ ایده مناسب کسبوکار شناسایی شدند
محسن پیلاننژاد در گفتوگو با خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا در خصوص طرح صدف بیان کرد: این طرح برنامهای برای توانمندسازی افراد و اشتغالزایی است. فارغالتحصیلان و دانشجویانی که قصد ورود به فضای کار را دارند میتوانند از این طرح استفاده کنند و بیشترین بهره را از فضای کارآفرینی ببرند. ۵۰۰ کارگروه و ۶۰ کارفرما از شرکتهای پارک فناوری پردیس به این برنامه اختصاص داده شدند. هدف از این طرح آموزش و ارتقای مهارتهای فنی و شغلی به فارغالتحصیلان دانشگاهی است.
وی افزود: طرح توانمندسازی دیگر به نام «تیک آف» نیز برگزار شد که هدف آن شناسایی ایدهها مناسب کسبوکار و بازارهای هدف است. بیش از هزار و ۶۰۰ نفر در این طرح شرکت کردند که ۴۰۰ طرح برگزیده شدند و وارد برنامه ۵ ماهه توانمندسازی شدند. درنهایت ۷۰ طرح انتخاب شدند که قابلیت تجاریسازی، ورود به فضای کار، سرمایهگذاری و تولید محصول را دارند.
پیلاننژاد گفت: همچنین رویدادی در راستای معرفی محصولات شرکتهای دانشبنیان پارک و بازارسازی برای آنها برگزار شد. در این رویداد چهار روزه ۱۲ محصولی که تجاریسازی شدهاند اما مشتریان کمی دارند به مشتریان، سرمایهگذاران و ذینفعان اصلی معرفی شدند. محصولات معرفی شده در این طرح در حوزه پزشکی، مکانیک، پتروشیمی، نفت و گاز بودند.
انتهای پیام/۴۰۲۱
انتهای پیام/