مقررات حاکم بر پروانه فعالیت اپراتورهای پستی چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، تمامی اپراتورهای پستی برای ارائه خدمات به عموم مشترکان ملزم به رعایت قوانین ابلاغی از سوی سازمان تنظیم مقررات هستند. اصول لازمالاجرا از سوی اپراتورهای پستی در پروانه فعالیت آنها ذکر شده است.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه ۹۲ کمیسیون تنظیم مقررات «اصول حاکم بر پروانه اپراتور اول خدمات پستی» را تصویب و به دستگاههای مختلف ابلاغ کرد. بر اساس این مصوبه جهت ارائه خدمات پستی، دارنده پروانه مجاز است با پرداخت هزینههای مربوطه به سایر دارندگان پروانه در جمهوری اسلامی ایران، مرسولات خود را از طریق شبکه های پستی آنان قبول، مبادله، حمل و توزیع نماید و میتواند به منظور ارائه خدمات مذکور اجازه استفاده از شبکه خود را به سایر دارندگان پروانه مشابه بدهد. رعایت مقتضیات پدافند غیرعامل که توسط سازمان تنظیم مقررات به دارنده پروانه ابلاغ میشود الزامی بوده و دارنده پروانه موظف است تمام تدابیر لازم را جهت پیادهسازی آن فراهم آورد. دارنده پروانه در هر سال حداکثر میتواند هشت بار نسبت به ارائه و اجرای تعرفههای تشویقی اقدام کند. تعرفههای تشویقی به مدت حداکثر سه ماه اعتبار خواهد دارد.
انتهای پیام/۴۱۴۴/
انتهای پیام/