رضایت مشتریان در اولویت شرکت پست قرار دارد
به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا از شرکت ملی پست، محمود لیائی صبح امروز از حوزه معاونت فنی و ناحیه پستی مفتح استان تهران بازدید و با کارکنان و مشتریان گفتوگو کرد.
لیائی با تأکید بر ارتقای خدمات پستی در راستای افزایش کیفیت رضایت مشتریان را از مهمترین اولویتهای شبکه پستی کشور برشمرد.
وی با بیان اینکه رضایت مشتریان؛ معیار سنجش کیفیت خدمات است؛ خواستار توجه بیشتر به مؤلفه مشتری مداری شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در این بازدید ضمن گفتوگو با مشتریان باجههای پستی میزان رضایت آنها از خدمات پستی را جویا شد.
لیائی همچنین با کارکنان بخشهای مختلف دیدار و گفتوگو کرد و ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان ؛ خواستار همدلی و همراهی مضاعف آنان را روزهای پایانی سال شد. در اینبازدید مدیران کل پاسخگویی به مشتریان؛ مهندسی عملیات پستی و پست استان تهران نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/۴۱۴۴
انتهای پیام/